Przejdź do forum
Pogoń za marzeniami...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Pogoń za marzeniami...

20 Posty
8 Użytkownicy
0 Reakcje
692 Wyświetlenia
GregorJunior

Siema.

Sukcesy naszych użytkowników

Po raz pierwszy w naszym zestawieniu pojawił się GregorJunior....

:D :D :D

I to jest właśnie mój cel i zarazem jakieś małe marzenie pojawić się w tym zacnym gronie.
Co tydzień zaglądam do tego newsa i myślę sobie, przecież gram już od 2 lat w poksa i nigdy mnie tam nie było. To smutne ale gdzieś się zagubiłem, pogubiłem się w tym pokerowym kąciku.

Ostatnie dwa dni dały mi wiele domyślenia. zagrałem sobie we freerollu 25k $ na FTP Rush i skończyłem w okolicach 84 miejsce. oczywiście odpadłem dość kontrowersyjnie no ale 50$ wpadło. No i tak myślę i wpadłem na pomysł zagrać na następny dzień sesje na PS za te 50
$. I tak też zrobiłem. zagrałem chyba 9 turków i w 3 byłem w kasie i mało brakowało do mini shipa, niestety skończyłem na 12 miejscu :(

Dear GregorJunior,

You finished the tournament in 12th place. A USD 50.48 award has been credited to your Real Money account.

I dodam jeszcze najlepsze rozdanie z tego turka. Wrzuce je do oceny rozdan bo ciekawe rozdanie.

Mam zdrowie, mam spoko rodziców, mam super dziewczyne, mam co do gara włożyć, nawet mam swoją działalność gospodarczą ale o tym może później, także jestem szczęśliwym człowiekiem, ale jednak czegoś mi brakuje. Lubie pokera ale przez dwa lata nic nie osiągnąłem w tej dziedzinie życia co mi strasznie przeszkadza.
Nie mogę się pogodzić z tym że straciłem 2 lata. Jedyne co zyskałem to doświadczenie, wiadomo że nie jest ono duże ale już wiem jak smakuje ship, wiem jak smakuje bad beat left 14 players.

Niestety nie mam takiego BR który by mi pozwalał na grindowanie mikro MTT, ale chciałbym powoli przygotować się do przygody MTT. Mam zamiar jeszcze pooglądać troszkę filmików i poczytać parę blogów. a przez najbliższy okres będę grał SnG + parę turków za 1,10$ non turbo.

Mam 73$ i postanowiłem że dzisiaj zagram: