Przejdź do forum
Ogarnąć midstejksy....

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Ogarnąć midstejksy. Nl200 SH

85 Posty
32 Użytkownicy
0 Reakcje
7,118 Wyświetlenia
MaNTissS

Siema,

długo się do tego zbierałem żeby założyć bloga, ale w końcu się przełamałem :P W końcu początek roku to świetna okazja na zmiany. Blog ten ma mnie przede wszystkim motywować do większej pracy nad grą i ma stanowić swojego rodzaju dokumentację z gry.

W pokera gram od końca 2008 roku (z kilkoma dłuższymi przerwami, pewnie total uzbierałby się ponad rok przerwy) kiedy to kilku znajomych z warcraft 3 TFT (best game eva! :D ) zaczeło chwalić się że wygrywa jakieś dolarsy. Jeden z nich pokazał mi pokerstrategy. Szybko się zarejestrowałem, zdałem quiz i zacząłem grindować SSS :D Wyglądało to tak, że alt-tabowałem między tabelkami z zakresami pushów, open raisów itp. O dziwo działało - szybko nabudowałem rolla do około 300$. Wtedy znudziło mnie granie szortem, zacząłem interesować się turniejami sng. Obejrzałem kilka filmików przeczytałem jakieś arty i go go go :D Podobał mi się dynamizm rozgrywki, że w każdej fazie gra się inaczej. Lajtowo nabudowałem się do ponad 1k$m co pamiętam było dla mnie takim pierwszym milestonem, roll > 1k$. Wtedy zaczeły się pierwsze schody, zacząłem grać 18$ turbo sng, gdzie poziom był już dość wysoki i szybko spadłem z rollem o ponad połowe. Wróciłem do gry niżej, i ponownie odbudowałem rolla. W międzyczasie, bodajże po obejrzeniu filmu Deal :D zainteresowałem się turniejami mtt. Dość szybko przyszedł pierwszy sukces - drugie miejsce w jakimś donkamencie za 1$ i około 300$ wygranej. Niedługo po tym miał miejsce drugi mileston, mianowicie udało mi się wygrać turniej 5$ 2r1a (wiem wiem, zajebisty BM z rollem 1k :D) - wpadło około 5.5k$. Pamiętam, że grałem turka do 6 rano i z emocji nie mogłem później spać, poszedłem biegać żeby ochłonąć, to było niesamowite uczucie.