Krótko o mnie:
Grzesiek, 24l from Wawa, obecnie studiuję we Wrocku na UM Fizjo dziennie (już 5ty rok – finish ^^). Pokerem bardziej poważnie zainteresowałem się w grudniu 2012 (smels like fish…) , magiczne 10$ od PS wyparowało tak po ok miesiącu walki na stołach NL2FR (W pewnym momencie było już 28$). Zakładam bloga żeby relacjonować moje postępy w grze i korzystać z wiedzy innych bardziej doświadczonych forumowiczów. Opracowałem plan którego będę się trzymał aby osiągać coraz to wyższe limity. ^^
Tytuł ma odzwierciedlać ogrom pracy jaki włożę w naukę i treningi. Całe życie jestem mocno związany ze sportem.. (rugby, bieganie , windsurfing, siłka, pływanie, oszczep, dysk, akrobatyka sportowa, le parkour i inne )… Wszystkie doświadczenia jakie zebrałem podczas treningów, zawodów, wyścigów nauczyły mnie… -> Sky is the limit!!
Mam ogromną pulę czasu na treningi i pracę nad sobą oraz meega wsparcie ze strony kochającej narzeczonej! To bankowo będzie obfity rok…
CELE:
SHORT-TERM
z 50$ -> 100$ [25dni, NL2]
z 100$ -> 200$ [40 dni, NL2/NL4]
z 200$ -> 400$ [70 dni, NL4/NL10]
LONG-TERM
W grudniu 2013 ostro profitowo grywać na limitach NL100/NL200.
Podróż poślubna częściowo ufundowana z profitu z gry (1.5k pln) Happy Term – 21.09.2013 ^^ .
Całościowy profit z rocznej gry na dzień 07.02.2014 – 4850$.
* - Poker Play (tygodniowo 14h)
° - Poker Study (tygodniowo 21h)
Golden Rules:
1. Tight is Right!! [ABC game is my second name ]
2. Fold is my favorite button.
3. Respect the enemy…
4. Never, never, never give up!
5. After losing 5bi stop the session. And Analyze!
6. No bluff!
7. No tilt!
8. Beware of playing when you are in bad mood or tired.
Uff… Udało nam się, już koniec 1st wpisu
Grywam na platformie PartyPoker. BR = 50.97$
jako że jestem niejako "sprawczynią" tego bloga, dokonam oficjalnego przecięcia wstęgi pierwszym postem.