Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

On the way to ballers' life. [NLHE SH]

30 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
957 Wyświetlenia
Cykor

.

Odpowiedz
Cytat
29 odpowiedzi
Tomasson225

Tak jest, to nie żarty, właśnie w tym momencie powstał najlepszy blog. Czemu najlepszy? Bo tworzą go najlepsi goście, ez :challenge

Jak niektórzy wiedzą też studiuję na "esgiehu", też gram 6maxy, też na iPoker i w ogóle wszystko też.

ulubione sushi, czy też inne burżujskie alkohole

Gdyby nie to, to dawno by był roll na NL200 :facepalm: :facepalm: :facepalm:

A co do celu, który przedstawił Cykor - mamy ten sam, więc damy radę na pewno.

Jak mają być dobre rapsy, to będzie trochę klasyki:

I know I can be where I wanna be!

ps podobno robię słabe pierwsze wrażenie?(

Ktokolwiek Ci to powiedział - miał rację.

I tu jest też kolejny cel bloga - po codziennym życiu, facebooku itp. itd. to będzie kolejne miejsce gdzie będziemy sobie cisnąć.

Pozdro! _thumbsup:

Odpowiedz
Cytat
Tomasson225

Tak się robi profit:

Uploaded with ImageShack.us

:fuckyeah

Tylko żeby tę czerwoną linię ogarnąć... :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Teraz idę odpocząć, potem pewnie jakaś krótka sesyjka na speed pokerze (fajne zwykłe stoliki są dopiero późnymi wieczorami) i lecę na mecz z Politechniką. Pewnie dostaniemy wpierdol, ale tanio skóry nie sprzedamy :evil:

Odpowiedz
Cytat
Rantrave
Odpowiedz
Cytat
Cykor

.

Odpowiedz
Cytat
Tomasson225

Patrząc na wykres śmiało mogę stwierdzić, że jesteś uosobieniem powiedzenia 'kto nie ma szczęścia w kartach ten ma w miłości' :D

Spoiler

Tak, już kiedyś mi ktoś jebnął jakbyś pytał.