Hej,
Tak na wstępie link do mojego poprzedniego bloga, który zacząłem pisać prawie 3 lata temu i nagle przerwałem, ale zaraz się wytłumaczę.
Update z cyklu co u mnie:
W moim życiu przez ostatnie 3 lata zmieniło się dosyć sporo. Praktycznie w tym momencie co przestałem pisać poprzedniego bloga, wyjechałem za granicę. Nie była to Holandia, Francja, czy Szkocja jak planowałem, a Norwegia - zimny, mokry górzysto wodny kraj i do dzisiaj spędzam tutaj większość roku. Całkowicie też zerwałem ze swoimi wyuczonymi zawodami tj. kucharz, oraz barman-mixer. Przez ostatnie 3 lata pracuję jako strażak(wyjeżdżając zostałem oszukany, że będę tłumaczem) przy remontach platform wiertniczych, jest to znacznie bardziej opłacalne niż 2 wymienione wcześniej zawody i pozwala mi powoli realizować cel, o którym napiszę później.
Przez ostatnie 2 lata dwukrotnie próbowałem swoich sił na studiach, za pierwszym razem kierunek Psychologia Ogólna w WSPS w Sopocie(zaocznie, jednak po pierwszym zjeździe okazało się, że nie ma możliwości połączenia tego z pracą wyjazdową), a za drugim razem studia przez internet - Systemy Analityczne w Biznesie na Polish Open University w Warszawie (i właśnie te studia uświadomiły mi co chcę robić w życiu). Niestety drugiego kierunku, do którego podchodziłem też nie za bardzo dałem rady połączyć z wyjazdami, więc po zaliczeniu 3 przedmiotów zrezygnowałem ze studiów, a pieniądze które miały pójść na studia przeznaczyłem na szkolenia forexowe. I tutaj się wszystko tak naprawdę zaczęło. Postanowiłem, że moim głownym celem jest dążenie do zrezygnowania z pracy etatowej/kontraktowej i całkowite utrzymywanie się (na tym poziomie, który oferuje mi aktualna praca) z inwestycji.
Ucząc się inwestowania na forexie zauważyłem ogromne podobieństwo jeśli chodzi o psychologię do pokera, a szczerze mówiąc właśnie umiejętności wyniesione z pokera, pozwoliły mi bardzo szybko opanować materiał giełdowy( w szczególności BRM) i przełożyło się to na w miarę systematyczne zyski.