Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Live show tv ;)

220 Posty
57 Użytkownicy
100 Reakcje
14 K Wyświetlenia
incasent

Witam wszystkich.
Gram w pokera od 5-ciu lat .. bez większych sukcesów niestety...
W następnych postach pewnie napiszę coś więcej o sobie.

Czasami będę dawał linka do join.me - tak jak teraz.
Pewnikiem usłyszę wiele krytyki na temat moich zagrań - i własnie o to mi chodzi ;)
Have funn :)

Join.me episode one ;)

https://join.me/905-851-721

Odpowiedz
Cytat
219 odpowiedzi
incasent

Leją mnie jak chcą :)

Odpowiedz
Cytat
incasent

Witam Ponownie.
Obiecałem coś o sobie napisać , co też czynię :)
Mam na imię Piotr i w czerwcu tego roku skończę 40 lat .... niestety.
Na Pokertars znajdziecie mnie po nickiem _piotr.mm ( wiem że jest wybitnie wymyślny :facepalm: )

Pierwszą styczność z pokerem miałem pewnie jak większość z Was w podstawówce. Było to oczywiście 5 card draw.
Natomiast do Holdem'a pierwszy raz zasiadłem w grudniu 2008r. Reklama PokerStars na Eurosporcie zrobiła swoje, a że był to równiez okres przestojów w pracy - gra przy stolikach playmoney pochłonęła mnie całkowicie :D

Zabawa na Playmoney była wyśmienita, ale bardzo kusiło mnie pograć sobie na prawdziwe pieniądze. Nie raz włączałem sobie stoliki z najwyższych stawek, oglądąjąc grę zawodników mających w stacku po kilka tysięcy $ - nie ukrywam że byłem w szoku !
Szukając w necie informacji o pokerze natrafiłem na fajne forum pokerowe.
Poznałem na nim masę sympatycznych ludzi i chciałbym tutaj wszystkich serdecznie pozdrowić !Dowiedziałem się tam przy okazji o freerollach, dzieki którym bez wkładu własnego można wygrac kilka $.

No i zaczęło się ..... co uzbierałem na freerollach 1$ to szedłem z tym na stoliki cashowe ....
Nie wiem ile razy wygrywałem jakies kilka/kilkanaście $ i przegrywałem wszystko ....
I znowu freerolle.