Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Sexy Polish Millionaire. Baller Japan / Getting Ripped / Crush Poker

1,808 Posty
207 Użytkownicy
545 Reakcje
174 K Wyświetlenia
ilidek

O blogu:
Blog ten będzie swojego rodzaju dziennikiem ze zdobywania świata HU. O Heads upach wiem dosłownie nic, trzy dni temu zagrałem swój pierwszy HU na necie na kogoś innego niż kumpel. Brak mojej wiedzy nie jest najmniejszym problemem ponieważ mam najlepszego trenera jakiego można sobie wyobrazić, Raskolnikova ale o tym później.

O mnie:
Jak widzicie mam awatar moda, dział Mindset jest działem gdzie najwięcej grasuję. Jestem studentem informatyki drugiego roku, jestem nerdem, tylko takim trochę specyficznym… Z jedną kobietą doszliśmy do wniosku, że najłatwiej byłoby mnie zakwalifikować jako nerd z gatunku beszczelnych… :D Czym się różni taki rodzaj nerda od innych? Uwielbiam całymi dniami siedzieć i dłubać przy kompach, uwielbiam pracować przy rzeczach, które odrywają mnie od świata, eg: programowanie, matematyka czy tak jak ostatnio full time poker.

Bycie z gatunku bezczelnych jednak zobowiązuje. Ćwicze na siłce ponad dwa lata, uwielbiam spotykać się z kobietami bo wiele wniosły do mojego życia, obecnie nie jest co prawda okres kiedy najintensywniej uganiam się za spódniczkami ale dzięki pokerowi wrócę jeszcze do baller lifestyle. Na sylwestrze stwierdziłem że mega zesztywniałem i muszę coś z tym zrobić. Stworzyłem sobie algorytm na pozbycie się szytwności i realizuje go krok po kroku, punkt #1 nauczyć się tańczyć.