Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Keep calm and simply believe (NL50SH)

8 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
168 Wyświetlenia
lukasz189

Siema! Postanowilem zalozyc bloga w celu poprawy gry i zmotywowania sie do ciezszej pracy. Jak inni beda patrzec jak zamiast uczyc sie, grindowac i zarabiac hajs opierdalam sie i chlam gorzale 4 dni w tygodniu jak pojebany to moze bedzie mi bardziej wstyd :D Prowadzenie bloga jest podobno +EV. Zobaczymy. Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze mialem zawsze slabe oceny z jezyka polskiego i pisac ladnie nie potrafie. Nie bedzie wiec opowiadan w stylu AceBestini. Nie chce mi sie tez wstawiac polskich znakow.

O mnie w skrocie:
Jestem Łukasz, 24 lata, inżynier mechatroniki, bezrobotny hazardzista :)

Historia pokerowa:
(ostrzegam, dluga,nudna i niema cyckow.)

Spoiler