Czołem, witam wszystkich:f_cool:
Czytając i slędząc poczyniania bloggerów w turniejach sng stwierdziłem że sam nie będę gorszy i założę własnego bloga:pokerface:. Jak większośc z was tak i jak zakładam go w celach motywacyjnich i mam nadzieję że chociaż trochę przybliży mnie on do moich marzeń. Zanim jednak o pokerze wypadałoby się chyba przedstawić.
Life
Jestem Michał i mam 21 lat. Michał tylko z pozoru,gdyż jedynymi osobami,które tak do mnie mówią są moi rodzice. Praktycznie od urodzenia przyjeło się że jestem Ściba(od nazwiska) i tak już zostało...:nh. Pochodze z Lublina i mieszkałem tam ponad 20 lat, a każdemu kto nie był polecam odwiedzic bo miasto naprawdę ma super klimat. Od ponad 7 miesięcy mieszkam i studiuję Psychologię w Warszawie. Wynajmuję chatę z moim dobrym ziomkiem z liceum i jeszcze jednym kolesiem. Chłopaki totalnie nie związani z pokerem,więc grinduje sobie sam. Miałem jeszcze jeden epizod ze studiami w moim mieście ale wyszła totalna klapa- tak to jest jak sie nie wie na co postawić w życiu:facepalm:
Poker