Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[micro]

44 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
610 Wyświetlenia
cilivio

Siema, na imie mam Robert. Pierwszy post może być trochę schematyczny i sztywny bo ostatni raz bloga prowadziłem jakoś w połowie szkoły podstawowej czyli będzie już jakieś...10 lat. Mam nadzieję, że potem będzie z górki. W pokera gram od jakiegoś miesiąca.
Na codzień studiuję i staram się nie marnować czasu (z różnym skutkiem :) ). Szukam jakichś ciekawych zajęć które mnie zainteresują i rozwiną. W ten sposób trafiłem na pokera :)

Na chwilę obecną grę traktuję jako rozrywkę.. oczywiście fajno jakby jakiś kwit zaczął się z tego tworzyć ale póki co dokształcam się, gram i dobrze się przy tym bawię.
Bloga tworzę z nadzieją, że taki 'dzienniczek' pomoże mi być systematyczniejszym w tym co robię oraz, że zyskam dodatkową motywację.
Póki co wszystkie swoje plany/cele na dany dzień zapisywałem na żółtych karteczkach które po całym (lepszym lub gorszym) dniu szły do kosza.. tutaj będę miał przegląd na to jak mi idzie ten rozwój.

Co do tematyki bloga to głównie będzie to głównie poker lecz kilka celów jest 'pozapokerowych' więc o nich też czasem wspomnę.
Jeszcze nie wiem jak będę go prowadził. Póki co mam plan, żeby co wieczór robić podsumowanie dnia z mini celami na next day i z rozliczeniem się za dzien miniony.

:spade: :heart: :diamond: :club:

Bankroll na chwilę obecna to 17,46$

:club: :diamond: :heart: :spade:

Cele długoterminowe:

:heart: ucieczka z NL2 wyżej i wyżej i wyżej... :)
:heart: wstawianie rąk na forum oraz samodzielne analizowanie ich
:heart: język angielski na poziomie C2
:heart: mniej komputera więcej książek/sportu
:heart: półmaraton (cel BARDZOdługoterminowy :) ale takie też muszą być)
:heart: ogarniać studia

Cele krótkoterminowe:

:diamond: zdobyć status silver
:diamond: codziennie przeczytać jakiś artykuł lub obejrzeć film. choćby najkrótszy.
:diamond: minimum 3 książki w miesiącu