Przejdź do forum
15$ HU Hyper Turbo ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

15$ HU Hyper Turbo grind blog / Przerwa

85 Posty
21 Użytkownicy
1 Reakcje
3,421 Wyświetlenia
mrkowsky

Cześć wszystkim!

Otwieram bloga, który ma mnie zmotywować do regularnego grindu, a także będę mógł podzielić się swoim zdaniem na niektóre tematy. W pokera gram od ponad roku, czyli niedługo. Zaczynałem od freerolli, a potem oczywiście od kapitału startowego na pokerstrategy i nie udało mi się zbankrutować do tej pory. Jednak z drugiej strony nie udało się go pomnożyć w zadowalający sposób i taki, jak bym chciał, więc żadnych mikrostawek, także nie udało się przejść. Niezbyt jednak podoba mi się bustowanie rolla i dlatego BRM zawsze starałem sobie zakładać i go przestrzegać. Pomagało też, to że zawsze wolałem coś obejrzeć lub przeczytać niż grać "na pałę".

Z pewnością blog ma mi pomóc w stabilizacji, bo właśnie przez ostatni rok nie było z tym dobrze. W sumie nie próbowałem może jakiś egzotycznych odmian pokerowych (może dlatego, że nie ma zbyt wiele takich gier na micro), ale przez wszystkie micro cashówki, mtt oraz sng przeszedłem i swoje małe lub większe próbki rozegrałem. Ile razy decydowałem się, że od teraz będę grał tylko tę odmianę, tę turnieje, ale nie wychodziło z tego wiele, bo po jakimś czasie grałem już coś innego. Z drugiej strony, jak patrzę na to z dystansem, to kiedy jest czas na eksperymenty, jak nie na początku przygody z pokerem?

Obecnie i na stałe gram heads-up sng hyper turbo. Heads-upy podobały mi się już na początku, kiedy wyrabiałem startowy bonus na WH, to je grałem. Poza tym wolę szybsze odmiany. Potem gdy odpaliłem kilka ht na P*, to była miłość od pierwszego wejrzenia.

Od dzisiejszego wpisu zaczynam granie na 7$ P*, dzięki temu:

Spoiler

Umowa na HU hyper turbo z jeffreyem:
- 18k turnieji
- stawki; poczawszy od 7$, skonczywszy 30$-60$
- podzial zyskow 45%/55% na korzysc inwestora, w pozniejszej fazie mozliwosc zmiany na 50/50