Przejdź do forum
Poker i giełda - dr...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Poker i giełda - droga do wolności finansowej (18man Turbo)

167 Posty
45 Użytkownicy
0 Reakcje
6,899 Wyświetlenia
Kubek1988

Witam,
Na PS jestem już od wielu lat jednak do tej pory skupiałem się na czytaniu ;) Z uwagi jednak na pewne okoliczności o których dalej, postanowiłem założyć bloga ale może po kolei:

Wizytówka
Jako że nikt mnie tu zapewne nie zna to napiszę parę słów z kim macie do czynienia. Mam na imię Kuba, lat 25 mieszkający w Olsztynie. Na UWMie sobie studiuję ekonomię i robię doktorat z ichtiologii. W ogóle chyba przez całe życie mam coś wspólnego z rybkami. Od dzieciństwa zajmowałem się wędkarstwem wyczynowym, jednak przejście do kategorii seniorów wiązało się ze zbyt dużym obciążeniem finansowym i narazie mam przerwę, ale wrócę do tego... Oprócz tego, co można wywnioskować po tytule, grywam sobie turnieje SNG 18-osobowe turbo na p* i spekuluję od 3lat na GPW (pokerowe fishe oraz giełdowe rekiny i "leszcze", jak widać wszystko wokół rybek :) ) oraz od niedawna bawię się drobnymi na forexie.

Historia pokerowa