Skip to forum
Notifications
Clear all

Gambolubie

164 Posts
19 Users
14 Reactions
4,300 Views
pgabryn

Witam was już nadszedł czas, na bajerę o grze i o tym o czym marze :f_frown:

Blog powstaje aby poznać kilku ziomków oraz usłyszeć wasze zdanie o moich poczynaniach.

Gram od 2009 roku ale strategi w szkole uczę się od 2 lat.

Zaczynałem od MTT oraz SnG wpłacając po 10$ na P* tak się bawiłem tracąc jakieś 300$, podjarany wysokimi wygranymi grając MTT za 1$ i SnG. Czasami coś tam pykneło i po kilkadziesiąt dolarów miałem bankrolla choć jeszcze nie wiedziałem wtedy co to. _thumbsup:

Potem kolega polecił mi pokerstrategy, machnołem quiz i od tamtej pory nie wpłacałem żadnych $ a do tego pokerstrategy po raz kolejny oferowało mi kapitały w sumie już mam kapitały na WH, 770, PP, będę swoją grę ale nie tylko, przekazywał na początek raz w tygodniu.

Moim celem jest usystematyzować grę aby robić to regularnie.

A żeby nie być goło słownym odpalam dziś z uwagi na czas godzinną sesję.
a przy takiej muzyczce chyba dobra do gierki będzie _cool:

Śmigamy Zoom P* NL 5 bank 98.07$

Reply
163 replies
pgabryn

Reply
pgabryn

Ok wiec trochę i bardzo ogólnie napisałem o swojej przygodzie z pokerem a z uwagi że pora kiedy odpaliłem bloga była trochę późna aby nie pisać kim jestem wrzucam linki gdzie praktycznie można o mnie dowiedzieć się na bieżąco wszystkiego.

Jak widać w awatarze PS całe życie zajmuję się sportem, jako młody 17-19 letni człowiek nawet byłem Mistrzem Polski w zapasach, poniżej link do strony mojego klubu sportowego Mój klub UKS Grappler Bieruń

Również zajmuję się działaniem zarobkowym w systemie MLM jest to najlepsza forma jaką poznałem w dotychczas. tu możecie obserwować jak sobie radzę. Mój blog ogólny poświęcony biznesowi i branży MLM