Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
Witam,
W pokera gram już od jakichś 5 lat. Od około 2 lat stanowi dla mnie głowne źródło utrzymania. Przez wiekszosc tego czasu grałem profitowo w odmiane Fixed Limit na stawkach do 5/10 z shotami na 10/20. Podobnie jak wielu graczy FL z powodu coraz mniejszej ilosci graczy postanowiłem mniejwiecej 3 miesiace temu przerzucić sie na No Limit. Zacząłem grac od nl50, od tego czasu wziąłem łacznie około 30h treningu w pewnym zagranicznym serwisie oraz intensywnie uczyc sie nowej dla mnie odmiany w study group do ktorej jestem zapisany, dzieki czemu stosunkowo szybko udalo mi sie wejsc na nl100. Planuje rownierz w najblizszym czasie wykupic trening u Ninjaja jesli bedzie taka mozliwosc.
Staking wystawiam z powodu sporego cashouta do ktorego zmusil mnie remont mieszkania. Jednoczesnie nie chcialbym schodzic znow na NL50 poniewaz na roomie na ktorym gram wiekszosc graczy z nl100 sa tymi samymi graczami co na nl50 i gra sie z nimi porfitowo.
Warunki stakingu:
Gram 30k rąk nl100 SH na Ongame z 45% rb
Planuje wyrobic sie przed 24 grudnia
Bankroll 4000$ - 40bi z czego jestem udziałowcem w 50%
Podział zysku 55/45 na korzysc inwestorow
Rakeback 55/45 na korzysc inwestorów
Rakeback pokrywa ewentualne straty (przy 30k hendow powinno wyjsc okolo 1,4k$ rb )
Jesli dobrze pojdzie i beda zainteresowani istnieje mozliwosc przedluzenia
Podsumowanie gry bede robil co okolo 2 dni
wykres nl50
Spoiler

wykres nl100
Spoiler

Spoiler

Cegły:
50% - 2000$
20% - 800$
10% - 400$
5% - 200$
2,5% - 100$
Udziałowcy:
Ja - 50%
naspieknychjestmalo - 20% zapłacone
lemon0de - 5% zapłacone
Aron69 - 5% zapłacone
Maro85 - 2,5% zapłacone
Anonimowy uzytkownik
- 17,5% - zapłacone