Cześć, nazywam się Konrad i dzisiaj postanowiłem założyć bloga.
O mnie: studiuję Matematykę Stosowaną, idzie mi całkiem nieźle jak na ilość nauki którą przeznaczam na te studia Prywatnie jest całkiem w porządku, więc raczej nie będę robił sobie osobistych celów ♠_biggrin:
Chęć założenia bloga powstała po kolejnym storbieniu pod tytułem "3 BI na limit" Wiem, brzmi tragicznie, ale po prostu po dobrym runie na NL10 potrafiłem wchodzić na NL25 i tracić wszystko. Druga sprawa, że grałem na NL10 z 6-8 BI, więc po naprawdę minimalnej wariancji w stylu 3 BI dostawałem tilta i np przegrywałem resztę na ruletce...
Mam nadzieję, że blog pozwoli mi usystematyzować moją grę, a może nawet pomoże komuś kto ma podobne problemy
Cele:
1. Grać tylko i wyłącznie NL2 SH Rush
2. Trzymać się realnie BRM, wiem że bardzo agresywny, ale taki już mam styl gry (15 BI na limit, przy 10 BI schodzę w dół)
3. Wbić platynę na FTP i utrzymać, żeby rakeback miał jakiś sens
Na FTP czeka już świeże 19,16$
Jak każdy prawilny blog musi być muzyczka dnia, a że interesuje się muzyką elektroniczną to będą co wpis
PS. Wie ktoś może jak ustawić HM2, żeby działał na rushu? Wyświetlają mi się statystyki, ale innych ludzi niż przy stoliku. Często raz się pokazują jakieś i potem nawet się nie zmieniają. Wszystko zrobiłem "run as administrator". Mam nadzieję, że brak HUDa nie wpłynie za bardzo na grę
Pierwsza sesja za nami, okazało się że w ogóle nie potrafię grać na tym limicie, wydaje mi się że otwieram trochę za dużo i za dużo blefuje (przyzwyczajenia z NL10). Mimo to udało się wyjść na +, ale to tylko dlatego że farciłem :fuckyeah
Roll: 26,24
Profit: +7.06
Postanowiłem, że będę wstawiał około 3-5 rąk w których było najwięcej BB, albo były ciekawe w jakiś sposób.
Hero had J, J (two pair, Jacks and twos).
MP had Q, 10 (two pair, tens and twos).
Outcome: Hero won $4.46