Przejdź do forum
Od 0 do miliardera ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Od 0 do miliardera :)

6 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
376 Wyświetlenia
sebool19

Blog powstaje dla motywacji do daszej pracy oraz dla konkurs Mega Bankroll Challenge, w ktorym trzeba mieć bloga i umieszczac w nim postepy.

Krotko o mnie i moja historia z pokerem:
Nazywam się Sebastian i mam 23lata. W pokera gram gdzies od roku z przerwa (ok pol roku...). Zaczynalem od darmowych 10$ na 770 teraz netbet, gdzie wyrobilem z tego 30-40$ i wplacilem 20$, po czym wygralem turniej nast dnia i je wyplacilem, a potem tracilem na jedno oraz dwu-stolowych sng oraz twisterze i przestalem grac... Zaczelem znowu grac z miesiac temu i rowniez tracilem na 1-2stolowych sng, az do wczoraj gdzie wkoncu mialem, wiecej czasu i rozegralem turniej na 109 osob :)
Gram na microstawkach 0,1$-2$, teraz bede gral tylko wielostolowe z 2-4 dziennie.

Czekam, az mi nalicza pkt do srebnego statusu i dalsza nauka w tym ogladanie filmikow szkoleniowych :)

Poczatkowy bankroll: 70$
Cel: 10 000$+najlepiej to chcialbym osiagnac profit miesięczny na poziomie 2,5x wyższym niż profit gdzie obecnie dostaje z kopalni (wcale tam nie ma duzo kasy jak to wiekszosci sie wydaje...), zwolnienie się z aktualnej pracy i rozpoczęcie profesjonalnej kariery pokerowej. :challenge

Ilość rozegranych rąk/turniejów: 297/2
Typ gier: SnG/MTT
Zysk/strata: +30$
Aktualny bankroll: 100$
Czas uczestnictwa w rywalizacji(w tygodniach): 1

Odpowiedz
Cytat
5 odpowiedzi
chazbeat
DarekFCB

Coś się chyba pogubiłem ...

:facepalm:

Będziesz rozgrywał dziennie 2-4 turnieje ?? Pewnie Ci czas nie pozwala tak jak mi ...

Ile czasu dziennie możesz poświęcić na gre ?

Ciekawi mnie co dokładnie grasz / Jeśli możesz to odpisz

Odpowiedz
Cytat
sebool19

Dzieki chazbeat :)

Darek czasami w ogole nie mam czasu na gre (ale 1h nauki musi byc), a czasem to tak od 21-1 (w tym czytanie artykulow, ogladanie filmikow oraz cwiczenia w ICM trainer).