Przejdź do forum
Motywacja, siły, za...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Motywacja, siły, zarządzanie czasem.

7 Posty
4 Użytkownicy
9 Reakcje
5,027 Wyświetlenia
Sebixxu

Witam!
Przez cały styczeń cierpię na pewien brak "110% obrotów", wydaje mi się, że życie ucieka mi przez palce, mam problemy z motywacją, ale nie do przesady, ale zdarza się tak, że zasiadam przed tym PC i tracę czas, gdzie mógłbym sporo w tym czasie zrobić i mieć potem więcej czasu na pokera. Gram mało i jestem przez to na siebie zły, ale wiem, że w dużej mierze to właśnie moja wina. Rodzą się we mnie pytania, jak planować czas, jak pobudzić się do tego, żeby podnieść się i zabrać się za obowiązki by potem mieć więcej czasu wolnego itp. Macie jakieś porady, jak zarządzać tym wszystkim? Dodatkowo, jestem uczniem, szkoła potrafi wymęczyć, potem wracam i w domu też sporo szkoły by lekcje itp. Co robić by się nakręcić, by mieć więcej sił itp. (nie kręcą mnie jakieś koxy i inne takie :f_cool:) na co zwracać uwagę, macie jakieś sposoby, ziółka jakieś inne duperele? I teraz jakie cele stawiać sobie w pokerze, jestem graczem NL2, tak naprawdę liczę swoją sensowną grę od momentu kiedy zacząłem grać na WH(BLOG) staram się grać jak najlepiej, próbka jest malutka, ale mam wrażenie, że jest ok, pod koniec miesiąca obejrzę wykresik i zobaczmy, ale czy macie porady, z jakim nastawiniem podchodzić do samej gry, co jest kluczowe? Może macie jakieś godne polecenia książki, może jakieś "protipy" przygranę wszystko! Z góry dziękuje za przeczytanie tych bzdur i za każdą odpowiedź! Miłego wieczoru! :f_thumbsup:

Odpowiedz
Cytat
6 odpowiedzi
whys0serious

Cześć Sebixxu :)

:f_ugly: dużo pytań :D! Postaram się do wszystkiego odnieść.