Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Bogowie krwawią

21 Posty
11 Użytkownicy
35 Reakcje
1,410 Wyświetlenia
adifanstal

Cześć, pewnie wielu z Was kojarzy mnie z forum, odkąd dołączyłem jestem stale aktywny. Adifanstal to skrót od Adrian + fan Stali Gorzów.
Jestem młodym studentem. Do blogowania miałem ciągoty od dawna, teraz kilka czynników zgrało się w jedno, dzięki czemu zakładam tego bloga.
Tytuł mam nadzieję, że nie będzie kontrowersyjny. Był to jeden z dwóch powodów dla których nie założyłem bloga miesiąc czy parę miesięcy temu, nie mogłem wymyślić czegoś. Wczoraj wróciłem do gierki na żywo po pół roku i dostałem sowity wpierdziel, - 6BI. Podobnie szło jednemu koledze o tym samym imieniu. To co jeszcze nas łączy to fakt, że zawsze z takich gierek wychodziliśmy na + lub na +++. Ja wcześniej przez całą karierę 2 razy byłem na minus. Stąd inny kumpel podsumował tę noc:
-"No panowie, dzisiaj Bogowie krwawią...".
Bardzo spodobała mi się ta sentencja i postanowiłem wykorzystać ją do tytułu bloga.

Tyle tytułem wstępu, oczywiście żadnym wybitnym pokerzystą nie jestem. W pokera gram od grudnia 2015 roku z wieloma przerwami (całkowity cashout). Ostatnia przerwa to cashout w kwietniu 2017. Wróciłem dopiero we wrześniu i cóż. Na chwilę obecną jestem b/e na sporej próbce na NL10. Klasyczny weak reg z czerwoną linią -12,5bb/100. Skupiałem się za bardzo na grindzie (mój personalny rekord rąk/miesiąc), za mało na nauce. Wolę się uczyć pokera niż powiedzmy klasycznych dziedzin jak matematyka czy historia, ale wciąż mam często opory, żeby zasiąść do nauki. I tutaj wkracza kolejny element układanki. Otóż na dniach ułożyłem bardzo perspektywiczny plan na najbliższe miesiące, który może pomóc mi zmienić wykres o 45stopni (lub więcej :D ).
Mój plan wygląda obecnie następująco: