Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Aanpassingen?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
316 Weergaven

Bet net weer begonnen op andere room met 100$. Bijgevolg ook nieuwe limiet dus. De site zit echt vol met agro fish aan de ene kant en nits aan de andere kant. Best wel leuk op zich maar soms toch ook ooo zoo frustrerend. (denk aan pot overbets terwijl je met SD value wou c/c spelen en dan folden om een blufje te zien en dergelijk..)

Nu heb ik me een lijstje opgesteld met wat aanpassingen in mijn spel die misschien wel +EV zouden kunnen zijn terwijl ik me door deze limiet worstel. Dit zijn dus niet de standaard moves (die ik soms ook nog niet echt volledig beheers eerlijk gezegd maar goed) voor alle duidelijkheid.

Ik hoop op bevestigingen, weerleggingen en toevoegingen (liefst gefundeerd). Dit is ook voor mij persoonlijk gewoon een lijstje om me aan deze zaken te herinneren omdat ze voor mij persoonlijk wel lijken te werken.

1) Preflop range tighter ( AJo QJo KTo oop -> minder spelen ) . reden: je weet op de flop vaak nog niet waar je staat en hoeft eigenlijk niet in zo'n moeilijke spots terecht te komen. Villains raisen ook heel vaak mijn cbets en floaten ontzettend veel.
2) Cbetten met overcards of laag PP zo weinig mogelijk. Aangezien villains toch niet kunnen folden heeft dit weinig zin. Balancen is ook al geen probleem dus cbet made hands preferably!
3) Draws ietsje passiever spelen. Pot kan op de river plots nog heel groot worden (meer in vergelijking met hogere limieten denk ik persoonlijk) en omdat villains zo moeilijk folden is dit beter wanneer je niet hit ( pot control)
4) Low PP's iets meer limp call spelen preflop. Je krijgt heel vaak goedkoop een flopje te zien zo.
5) zelfde geldt voor Axs handen. Let op: niet nutteloos chasen postflop
6) NIET BLUFFEN .. doh xp
7) Mijn pocket pairtjes niet gaan floaten . (weet niet precies waarom maar is me toch veel te vaak al slecht afgelopen. Gewoon fit or fold op de flop. Hou de advanced plays voor hogere limieten)
8) Value bets in het algemeen ietsje groter maken en wanneer het goed lijkt iets lighter gaan valuebetten.

3 reacties

tegen niet nadenkende spelers werkt dit allemaal perfect denk ik.
welke site is dit? of blijft dat geheim :)

Nee hoor, 24hpoker! Kan ik eigenlijk wel aanraden hoor. Alleen vind ik de lobby & cashier echt gigantisch ambetant. Er is trouwens een depositors freeroll gepland soon.

En nouja, niet nadenkende spelers zou ik nu ook niet zeggen. Ze lijken alleen allemaal echt een aparte soort logica te hebben, die ik dus duidelijk nog nie echt snap. :D

nickvdb1990

ziet er allemaal goed uit. vergeet vooral niet de valuebet :D en bet gerust groot.
Als je van een speler weet dattie veel float, dan kan je je goeie handen cbetten om de turn te check-raisen