Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
1,200 Berichten
68 Gebruikers
8 Reacties
126.9 K Weergaven
Arjon

Het zal weinig uitrichten, maar ik moet de frustratie even van me afschrijven.

Srsly, stop met die onzin in deze thread. Verspilling van de bovenste plank om maar te blijven doorgaan met het betalen van die tekenaar (en Angela en Tino die dagelijks tijd kwijt zijn om dit ik weet niet hoeveel communities in een thread te zetten) voor plaatjes die meestal niet eens leuk zijn, vast enorm slecht klikken en met name totaal geen businessvalue hebben.

Tijdenlang heb ik met lede ogen moeten aanzien hoe het bedrijf en de community steeds verder uitgekleed werd door mensen en afdelingen te laten gaan (inclusief mezelf), de shop te sluiten, de free 50 af te schaffen en weet ik niet wat voor andere bezuinigingsmethoden nog meer. Maar ondanks de cash cow modus werd wel een hele eigen comic uit de kast getrokken, want dat zal de sfeer en de businessvalue eens eventjes gaan redden..

Stop gewoon met die flauwekul. Je kunt een forum beter z'n natuurlijke gang laten gaan in plaats van dit soort mislukte pogingen om het geforceerd een boost te geven. Hou het geld lekker in je zak, of herinvesteer het in andere projecten.

En bovenal: een leuke en levendige community is niet te koop. Het berust op welwillendheid van de leden, een degelijk moderatie- en motivatieteam, enkele goede krachten achter de schermen en leuke nieuwe ideeën en initiatieven. En dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Het HU kampioenschap is nu eens een goed voorbeeld van iets wat niet veel hoeft te kosten, maar wat wel direct voor een positieve vibe zorgt. Keep it simple, the community will do the rest.

En Angela en Tino: praat anders eens gezellig mee op dit forum. We hebben een stel jezelf voor thread en talloze plekken waar je via pokerdiscussies lekker aan je spel kunt werken. Minstens 1 van jullie is Nederlands, dus lijkt me geweldig om eens echt met jullie kennis te maken.

Lees door het sarcasme heen, maar het zou srs veel leuker zijn als jullie je normaal mengen in forumdiscussies ipv deze verplichte werkzaamheden waar niemand op zit te wachten.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Arjon for community manager
Yoghi for mod

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Oorspronkelijk gepost door Arjon
En bovenal: een leuke en levendige community is niet te koop. Het berust op welwillendheid van de leden, een degelijk moderatie- en motivatieteam, enkele goede krachten achter de schermen en leuke nieuwe ideeën en initiatieven. En dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Het HU kampioenschap is nu eens een goed voorbeeld van iets wat niet veel hoeft te kosten, maar wat wel direct voor een positieve vibe zorgt. Keep it simple, the community will do the rest.

En Angela en Tino: praat anders eens gezellig mee op dit forum. We hebben een stel jezelf voor thread en talloze plekken waar je via pokerdiscussies lekker aan je spel kunt werken. Minstens 1 van jullie is Nederlands, dus lijkt me geweldig om eens echt met jullie kennis te maken.

Helemaal mee eens, een forum wordt gemaakt door ons, de leden. En er zijn momenten waarop leden ineens weer reageren, zoals de HU competitie. Dit geeft aan dat er wel potentie zit. Dat het forum doodgeslagen is heeft vooral te maken met Igaming. Mikka beslist mee over de nominatie voor het blog van de maand beweert men serieus. Men denkt dat wij gek zijn en het aanbod hier uniek. Die gasten zoals Angela willen ook helemaal niet luisteren, heb al een jaar een vriendschapsverzoek uitstaan bij hem. Grinders zijn niet goed voor de strategie die Ipoker nastreeft en er is geen enkel belang om van Pokerstrategy meer te maken dan een plaats om klanten te vinden voor hun site. Grinders zitten ze daar niet op te wachten en men heeft weinig belang om van deze site een leerzame community te maken.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Helemaal mee eens, een forum wordt gemaakt door ons, de leden. En er zijn momenten waarop leden ineens weer reageren, zoals de HU competitie. Dit geeft aan dat er wel potentie zit. Dat het forum doodgeslagen is heeft vooral te maken met Igaming. Mikka beslist mee over de nominatie voor het blog van de maand beweert men serieus. Men denkt dat wij gek zijn en het aanbod hier uniek. Die gasten zoals Angela willen ook helemaal niet luisteren, heb al een jaar een vriendschapsverzoek uitstaan bij hem. Grinders zijn niet goed voor de strategie die Ipoker nastreeft en er is geen enkel belang om van Pokerstrategy meer te maken dan een plaats om klanten te vinden voor hun site. Grinders zitten ze daar niet op te wachten en men heeft weinig belang om van deze site een leerzame community te maken.

De reactie van Arjon snap ik grotendeels, wat jij hier echter zegt ssacr snap ik niet goed.
Het feit dat we zijn overnomen door Ipoker heeft tot op heden nog maar weinig verschil gemaakt voor onze werking.
Ivm Blog van de maand is het enige wat gebeurt is dat David, Mikko en ik iemand selecteren die wij denken dat het waard is.
De uiteindelijke keuze ligt nog steeds bij de community (waar we het voting systeem voor hebben geintroduceerd na feedback).
Begrijp dus niet goed wat het probleem is ivm daarmee:)

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Als ik eerlijk ben is het ook min of meer de conclusie van een lang verhaal wat ik eerder schreef. Dat Igame de zaak heeft overgenomen heeft wel degelijk invloed op bijvoorbeeld de sites waar je kunt spelen. Ook kunnen bronze leden niet meer overal reageren. Als ik het anders stel,je jaagt je vele goede toernooispelers weg omdat ze niet tracked spelen en wel buitengesloten worden. Vind jij of vinden de leden van dit forum het een goed idee als de vele goede Mtt spelers die hier actief waren verdwijnen? Er had ook voor een ander businessmodel gekozen kunnen worden.

Verder, als je heel eerlijk bent, en de Nederlandse afdeling had zelfstandig kunnen bestaan, was Mikka dan de opvolger geweest voor lanfear of waren er binnen de eigen gelederen betere kandidaten?

Verder vraag ik me af hoe dom men de leden inschat als men beweert dat Mikka meestemt over de blog van de maand. Die Mikka kan waarschijnlijk niet eens volgen, afgezien of hij dat wil of probeert, wat er hier aan blogs gebeurt. Wat is de waarde van die stem en wat betekend dat voor het image van je blog van de maand. ( Verder trouwens echt ontspoord door slecht optreden van jullie kant ).

Dat er genoeg leven is zie je aan de HU competitie, met de Kesting en zijn boek en laatst in de blog van Bart. Dat het er niet uitkomt op veel momenten heeft te maken met een aantal zaken zoals ik eerder zei. Dat een site geld moet verdienen is prima, de manier waarop kun je over twisten, Als Ipoker lekker speelde zat ik er al ;)

Edit: vergeet helemaal te zeggen, het feit waarom het begon, het maar doorgaan van het spammen van de strip onderschrijft alles wat ik eerder zei, dat we als community weinig invloed hebben op wat er gebeurt. Of we willen of niet, die flauwe ellende is dagelijkse kost.

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

woow, vandaag 2 strips, dat is dubbel lachen, hahahahahaha

Top Angela523!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Het zijn gewoon de comics van vandaag en morgen.
Dus morgen krijg je geen strip ;)

Beantwoorden
Citeren
onmybike

.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Kunnen ze niet direct de hele reeks voor 2014 posten ? :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Kunnen ze niet direct de hele reeks voor 2014 posten ? :)
en de thread daaarna deleten en geld terugvragen

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Ik kan vooral niet begrijpen waarom het ook nog eens op het forum gepost moet worden? ?(
Je kan het toch gwn lezen op de homepage. (Indien je dat zou willen, natuurlijk) Waarom moet iemand serieus elke dag een post gaan maken in elke community? Alle artikels worden hier toch ook niet extra gepost? ( Die Angela moet toch echt een stront job hebben :tongue: )

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

Die Angela heeft gewoon een soort melkert baan in Noord Korea, wordt gesubsidieerd. Gun dat haar nou.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Angela or Tino, maybe take some time out of your obviously very busy schedule posting BS comics across 50 communities and respond to this??????????????????????????

Het zal weinig uitrichten, maar ik moet de frustratie even van me afschrijven.

Srsly, stop met die onzin in deze thread. Verspilling van de bovenste plank om maar te blijven doorgaan met het betalen van die tekenaar (en Angela en Tino die dagelijks tijd kwijt zijn om dit ik weet niet hoeveel communities in een thread te zetten) voor plaatjes die meestal niet eens leuk zijn, vast enorm slecht klikken en met name totaal geen businessvalue hebben.

Tijdenlang heb ik met lede ogen moeten aanzien hoe het bedrijf en de community steeds verder uitgekleed werd door mensen en afdelingen te laten gaan (inclusief mezelf), de shop te sluiten, de free 50 af te schaffen en weet ik niet wat voor andere bezuinigingsmethoden nog meer. Maar ondanks de cash cow modus werd wel een hele eigen comic uit de kast getrokken, want dat zal de sfeer en de businessvalue eens eventjes gaan redden..

Stop gewoon met die flauwekul. Je kunt een forum beter z'n natuurlijke gang laten gaan in plaats van dit soort mislukte pogingen om het geforceerd een boost te geven. Hou het geld lekker in je zak, of herinvesteer het in andere projecten.

Lees door het sarcasme heen, maar het zou srs veel leuker zijn als jullie je normaal mengen in forumdiscussies ipv deze verplichte werkzaamheden waar niemand op zit te wachten.

Mod-edit Orodin: Post even iets leesbaarder gemaakt, voor overzichtelijkheid van de forumpagina.

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Angela, 뭔가 말하십시오

Beantwoorden
Citeren
Rogier

181818181818181818

Beantwoorden