Het zal weinig uitrichten, maar ik moet de frustratie even van me afschrijven.
Srsly, stop met die onzin in deze thread. Verspilling van de bovenste plank om maar te blijven doorgaan met het betalen van die tekenaar (en Angela en Tino die dagelijks tijd kwijt zijn om dit ik weet niet hoeveel communities in een thread te zetten) voor plaatjes die meestal niet eens leuk zijn, vast enorm slecht klikken en met name totaal geen businessvalue hebben.
Tijdenlang heb ik met lede ogen moeten aanzien hoe het bedrijf en de community steeds verder uitgekleed werd door mensen en afdelingen te laten gaan (inclusief mezelf), de shop te sluiten, de free 50 af te schaffen en weet ik niet wat voor andere bezuinigingsmethoden nog meer. Maar ondanks de cash cow modus werd wel een hele eigen comic uit de kast getrokken, want dat zal de sfeer en de businessvalue eens eventjes gaan redden..
Stop gewoon met die flauwekul. Je kunt een forum beter z'n natuurlijke gang laten gaan in plaats van dit soort mislukte pogingen om het geforceerd een boost te geven. Hou het geld lekker in je zak, of herinvesteer het in andere projecten.
En bovenal: een leuke en levendige community is niet te koop. Het berust op welwillendheid van de leden, een degelijk moderatie- en motivatieteam, enkele goede krachten achter de schermen en leuke nieuwe ideeën en initiatieven. En dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Het HU kampioenschap is nu eens een goed voorbeeld van iets wat niet veel hoeft te kosten, maar wat wel direct voor een positieve vibe zorgt. Keep it simple, the community will do the rest.
En Angela en Tino: praat anders eens gezellig mee op dit forum. We hebben een stel jezelf voor thread en talloze plekken waar je via pokerdiscussies lekker aan je spel kunt werken. Minstens 1 van jullie is Nederlands, dus lijkt me geweldig om eens echt met jullie kennis te maken.
Lees door het sarcasme heen, maar het zou srs veel leuker zijn als jullie je normaal mengen in forumdiscussies ipv deze verplichte werkzaamheden waar niemand op zit te wachten.