Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

+EV Comics

1,200 Berichten
68 Gebruikers
8 Reactions
126.9 K Bekeken
Orodin

Zeg guys, we kunnen wel door blijven gaan met afgeven op die comics, maar zoals twee pagina's terug te lezen is, gaat dat weinig uitmaken.

Zoals daar onder andere ook aangegeven is, zullen er binnenkort waarschijnlijk wel wat veranderingen komen, maar opmerkingen over de comics blijven maken is imo tamelijk zinloos (behalve dat het wat troll-value heeft, wat eigenlijk geen value is).

Dus vandaar het advies: als je 't niet leuk vindt, kijk dan gewoon niet en reageer gewoon niet... 't Heeft gewoon niet zo veel zin namelijk :)

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Denk niet dat t trolls zijn, t is gewoon feedback en daar zou wat meer mee gedaan mogen worden. Gelukkig word dat binnenkort dus ook gedaan zoals je aangeeft. heb je een estimated time Orodin?

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Niet alles hoeft zin te hebben, he. Denk niet dat mensen posten omdat ze opbouwende feedback willen geven, maar gewoon omdat het kan. Als reacties niet mogen, dan moeten ze het maar niet op het forum posten. Dit is namelijk gemaakt om met te communiceren.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Ik zeg niet dat reacties niet mogen he, Caroline ;)

@Rogier: heb geen ETA. Ook geen overzicht ofzo van wat er precies gaat veranderen, alleen dat eraan gewerkt wordt.

EDIT 15:30u: Toevallig heb ik nu wel een ETA: meer info volgt dit weekend ;). Kan ineens hard gaan he! :D

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Een Wii comic in 2014 ? Of zijn dit oude comics die gerecycleerd worden ?

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Lol srs .. deze keer moet ik wel lachen omdat het gewoon echt dom is.

Ten eerste slaat de strip echt helemaal nergens meer op .. ik snap zelfs niet wat er grappig moet zijn of wat de relevantie is

Ten tweede zit ie normaal gezien in Frankrijk en vindt ie het een goed idee om te verhuizen naar de VS omdat je daar , hoewel je niet mag pokeren, wel kan wiet roken (lol nederland ??? wiet +poker)

Ten derde waarom kijk ik hier nog naar .. dit is zo'n slechte soap waar je elke keer lastig van gaat worden omdat het zo slecht is en toch blijf je kijken ... ramptoerisme ofzo :D

Ik hoop dat de community comics die aangekondigd zijn beter gaan zijn en dat Bill in zijn nieuwe reeks ook betere comics laat zien.

Btw Divverd & Farma for comics imo

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

hahaha deze is mooi. Gelukkig zijn deze nieuwe comics zoals aangekondigd veel origineler en grappiger. Zo zie je maar dat we niet te vlug mogen oordelen.

Beantwoorden
Citeren
Angela523

Beantwoorden
Citeren
drdavy

Eindelijk nieuwe strip, en wat begint die goed zeg.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Volgens mij een sneaky way om ons de +EV Comics meer te doen appreciëren :D.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

Het was pas humor, als ie 94 met fysieke intimidatie, pocket rockets heeft laten folden.

Beantwoorden
Citeren
Rogier

gg, fixed

Beantwoorden
Citeren

:D

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Oorspronkelijk gepost door Rogier
pic