Nogmaals Wb Beempie.
Welkom terug Beem! ![]()
Hoe bevalt dat nou, die avatar weer onder je naam te zien staan?!?!
Tsja weer wennen he, vond die gouden of soms platinum eigenlijk veel leuker maar ja het is niet anders he ♠_evil:.
Oei, nu moet ik weer uit gaan kijken met het stelen van je blinds... ![]()
Gratz Beem en veel succes! ♠_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Oei, nu moet ik weer uit gaan kijken met het stelen van je blinds...![]()
Hoezo? Mocht je het nog niet gezien hebben ik zat nog steeds in de freelancer freeroll hoor (je hebt me zelfs nog gefeliciteerd met mijn ship vorige keer ♠_evil: ).
Lap, nog iemand die gaat controleren of mijn threads wel beschaafd zijn ![]()
Nu ja, succes dan maar
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Oei, nu moet ik weer uit gaan kijken met het stelen van je blinds...![]()
Hoezo? Mocht je het nog niet gezien hebben ik zat nog steeds in de freelancer freeroll hoor (je hebt me zelfs nog gefeliciteerd met mijn ship vorige keer ♠_evil: ).
:D:D:D:D
Ik had het over 'the good old days', toen ik nog ver kwam in de freerolls en niet met mijn gedachten bij babykamers, kinderwagens en tuinieren zat ♠_biggrin:
Je kunt het nog steeds, niet zo aggro in begin spelen en ik denk dat je verder komt. Dat is iig mijn ervaring.
Klopt helemaal.
Is bij mij vaak een kwestie van eigenlijk geen tijd/rust hebben om te pokeren. Dan ga ik vaak aggro van start.
Die tijd/rust komt echter wel weer, want het werk schiet aardig op en straks heb ik toch genoeg slapeloze nachten om te pokeren...
Oorspronkelijk gepost door provence77
de fotostartkapitaal heb ik misschien wat hulp met nodig!
Wat is het probleem voor het startkapitaal? ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Wat het startkapitaal of de foto ♠_evil:?
ben nu aan het spelen met oefengeld
goede ervaring,al heb ik ondertussen al wel spijt dat het enkel oefengeld is lol ! gaat wel goed
Beempje,
Waarom prefereer je KK over AA?
Ooit in een community wars reshovde ik iemand terwijl ik KK had en dat vond die niet zo leuk volgens mij.