Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

qq ?

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
724 Weergaven
rambowins

goedendag,

Ik heb een vraag over het paar qq .

Hoe spelen jullie deze ? ik heb een aantal x gemerkt dat als ik qq in mijn handen krijg en voor de flop gaat er iemand allin dat ik dan eigenlijk altijd meega .

Nu heb ik de afgelopen 24 uur 3 x de qq gehad en ook 3 x verloren 2 x op een aa en 1x op een kk .

Wat te doen met qq voor de flop en er gaat iemand allin ?

Meer uitleg welkom ook na flop hoe te spelen met qq .

tnx alvast .

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
pcbeem

Zoals ik al in je andere thread zei, moet je vaak ook doen maar dit hangt ook van de situatie af en die is iedere keer anders.

Ik zou zeggen neem eens een kijken in ons handdiscussieforum en post daar eens wat handen.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Als ze niet all in gaan preflop met AK of JJ dan heeft het niet veel zin op wel af te stacken met QQ...
Lijkt me vrij logisch, toch?
Hangt dus af van de range waarmee je tegenstander all in gaat, en normaal gezien zitten daar ook genoeg AK's tussen om profitabel af te stacken preflop.
Als iemand een 3bet range heeft van 1 a 2%, kan je misschien al eens een tighte fold maken preflop...
Ik neem aan dat je een HUD gebruikt?
Grtz

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Het hangt er natuurlijk ook sterk vanaf hoe diep je speelt. Aangezien het me zo niet duidelijk is of je cash games, SNG's en/of toernooien speelt. Al lijkt het op basis van je andere thread dat het toernooien zijn en dan verschilt het sterk of je met 100BB+ speelt of met minder dan 20BB bijvoorbeeld.

Ook lijkt me dit geen brag, beat of rail thread en heb de thread daarom naar de algemene pokerdiscussies verplaatst.

Beantwoorden
Citeren
rambowins

tnx allemaal

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229

Zonder notes, fold ik tezij mijn villain shortstaked is. Want dan heb jij de juiste pot odds om te callen. Want na 3bet ligt in de pot genoeg om profitable met QQ te pushen.

Beantwoorden
Citeren
Hesticus

Ben het hier mee eens inderdaad. Een HUD helpt ontzettend veel om te bepalen of je deze moet callen of niet. Meestal is dit wel een goede call en zal je dus +EV spelen, maar je vindt juist de extra premium op je +EV met extra info via PokerTracker of Hold'em Manager 2. Winning by folding my friend :)

Beantwoorden
Citeren