Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

2 x beat

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
929 Weergaven
mvd1978

Dit is niet van mij maar ik zat even te kijken waar die +EV komiek/clown Bobby te kijken wat hij gepost had. 1 van de posts was in dit topic:

https://forums.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=246314

:f_grin:

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
pcbeem

Damn dat moet toch haast wel rigged pic zijn, zoveel pech kan haast niet :pokerface:.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Erg veel geluk ja. Mss de story of his life, verkoopt ook een strip tenslotte die hij nergens kwijt zou raken. Leuke hand trouwens, had er eigenlijk niet eens bij stil gestaan dat dit ook nog kon.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik voel weer een math challenge borrelen: wat is de kans om met AA vs AA beide runs te winnen/verliezen :D.

EDIT: LOL, idioot die ik ben, zat me af te vragen hoe ik de kans bij 1 run moet berekenen. Kan ik dat natuurlijk gewoon in Equilab invoeren :facepalm:. Dan is er niet veel challenge meer aan. Kans bij 1 run = 2.17%, dus kans in beide runs: 0.047089%. Eigenlijk niet helemaal accuraat aangezien je bij de 2de run de kaarten uit de eerste run moet discarden.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ik voel weer een math challenge borrelen: wat is de kans om met AA vs AA beide runs te winnen/verliezen :D.

Das wel een hele simpele he...

Als
x = kans om beide runs te winnen
en
y = kans om te beide runs verliezen
dan:

x = 1-y
en
y=1-x

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Erg veel geluk ja. Mss de story of his life, verkoopt ook een strip tenslotte die hij nergens kwijt zou raken. Leuke hand trouwens, had er eigenlijk niet eens bij stil gestaan dat dit ook nog kon.

Nee, die hand was niet van Bobby. Ik zat dat +EV topic te lezen gisteren en kwam er later achter dat Bobby moderator is op het forum, dus ik ging zijn (17 posts) na om te kijken wat hij zoal schreef. 16 gingen over mensen die zijn strips te gek vonden.

https://forums.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=246314

Beantwoorden
Citeren