Oorspronkelijk gepost door Yoghi
(let niet op raise preflop ^^)
Ik speelde vanavond een $100 freeroll.
Kreeg QQ, maar moest folden tegen een A op de Flop. Terecht bleek...
Even later heb ik 44, maar op de flop liggen wel 3 harten. Ik ff testen met halve pot raise. Wordt gecalled. Dan komt een 4e harten op de River....een 4 dus.
Toch maar gefold....
Nog ff later zit ik met KK in een all-in. Komt een knakker mee met 82s
Je snapt 'm wel: nog een 8 en en 2 op tafel en exit tournooi.
WIE GAAT NOU ALL-IN MET EEN 8 2?????
Zucht.....
Z.
ikke...
implied reversed speculated modified overexaculated mastrubated tilt fuck odds!
je hebt er een hoop van in die situatie.
Titan Poker Houston 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker
saw flop | saw showdown
Button grakfstg ($4.82)
SB superjoshie ($6.15)
BB AlanaClare ($4.96)
UTG Labattsman ($5.34)
UTG+1 Butts111 ($2.72)
MP srk08 ($0.92)
MP neymun ($1.06)
CO-1 Tigerhai27 ($3.18)
CO gwen2273 ($8.76)
Preflop: grakfstg is on the Button with A♦ A♠
Labattsman calls 0.04, Butts111 calls 0.04, 2 folds, Tigerhai27 raises to 0.20, gwen2273 calls 0.20, grakfstg raises to 1.80, 5 folds, gwen2273 calls 1.60.
Flop (3.94) 8♥ 5♠ 6♣
gwen2273 checks, grakfstg moves all-in for 3.02, gwen2273 calls 3.02.
Turn (9.98) K♥
River (9.98) T♥
gwen2273 shows T♣ T♦
grakfstg shows A♦ A♠
gwen2273 wins 9.98 with Three of a kind, Ten's
Text results appended to pokerstove.txt
5,940 games 0.005 secs 1,188,000 games/sec
Board: 8h 5s 6c
Dead:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 89.192% 88.38% 00.81% 5250 48.00 { AA }
Hand 1: 10.808% 10.00% 00.81% 594 48.00 { TcTd }
bijna 90% toen het geld er in ging
Hey ajfie, was jij toch niet? ![]()
Bij jou had ik er wel rekening mee gehouden.
Bij hem trouwens ook. Mijn read was goed, maar de board niet...
Z.
You can't win them all......
Even later heb ik 44, maar op de flop liggen wel 3 harten. Ik ff testen met halve pot raise. Wordt gecalled. Dan komt een 4e harten op de River....een 4 dus.
niet testen! Je hebt een made hand, en veel equity voor FH tegen de made flush! Protect the flop 2/3 pot - pot, en dan call de turn met veel bets, want je hebt 10 outs! Je vroeg er dus om :), slecht gespeeld. Als je op de flop gereraised word... dan push je!
Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt....
Heb me teveel laten intimideren door die 3 harten....
Nu gaf ik hem de kans zijn flush te maken.
De kans dat hij al flush had, was niet zo groot.
Thnx
het is echt niet te geloven op mansion
de bad beats vliegen om je oren
6x AA en nix gewonnen nada noppes 4x KK geen hand die ik er mee gewonnen heb ik weet niet wat ik fout doe maar
op andere site's nog nooit zo iets mee gemaak !!!
echt ongelofelijk!!!!
Mijn pokercarriere is waarschijnlijk over, ook op Mansion. Ik word er gewoon misselijk van als ik er aan terugdenk. Had eerst twee keer met azen verloren tegen een ander pocketpair. Daarna verloor ik een all-in waar ik mn trips hitte tegen een flush-draw die hij hitte natuurlijk. Daarna had ik top-pair en straight flush draw, tegen lager pocketpair die hij hitte op de river! En verloor mn laatste centen aas koning suited all in tegen aas 8... Ben uiteraard nog wat handen vergeten, maar zal jullie er niet verder meer mee vermoeien!
Succes allen, hoop dat jullie meer geluk hebben!
CIao groeten ElGladiatore
heb je je ooit aan de bankroll management regels gehouden? Wees er maar trots op dat je andermans geld hebt verprutst....
Als je je aan de regels had gehouden had je makkie door kunnen spelen.
Ik heb me echt aan de regels gehouden! Had misschien alleen van 10NL naar lager moeten gaan, maar dat heb ik niet gedaan. Wel erg overdreven reactie, denk je dat ik er blij mee ben ofzo
Hey gladiator.
Jammer dat het zo liep.
Toch zou ik niet te snel opgeven.
Ik krabbel ook op na een neerwaardse spiraal. Heb na mn laagste stand van $9 al 2,5x meer door tight, observing play. Ik weet wel, dat kan ook zo omslaan. Maar op Titan heb je elke dag 4 freerolls waarmee je een nieuwe stack kunt bouwen (max. 4 per week) Ik weet niet hoe dat op Mansion zit, maar ze zullen ook wel zoiets hebben.
Anders kun je nog op pitbull kijken (of mag ik dat hier niet zeggen?) Een waardeloze traagheid, maar wel elk uur een freeroll.
En anders is de wekelijkse basic freeroll of de TAF misschien iets. Laat je niet ontmoedigen. Tegenover zoveel pech komt vast ook een periode waarop je niets fout kunt doen.
Wanneer je goed SSS speelt, kom je er uit. Blijkbaar ben je een van de weinigen die het er niet mee heeft gered.
Zelf heb ik mn eerste 25 euro verspeeld met niet al te intelligent spel.
Ik ben daarna eerst eens een tijdje tafels gaan observeren en heb daaruit mijn lessen getrokken. Nu win ik (tot nog toe) elke sessie wel iets, al is het maar een paar cent. Op het moment heb ik weer bijna 22 euro.
Ik pas nu een hit-and-run toe, waarbij ik afnok zodra ik op winst sta. Tot nog toe gaat dat heel goed.
Succes. En mocht je definitief stoppen: veel plezier in andere hobbies. Probeer vissen eens, zou ik zeggen....
Groetjes,
Zeezout
Dank voor je reactie. Ik vind het soms wel eens vervelend als mensen zo lopen te zeuren over hun bad beats, maar wat mij overkwam gaat tegen alle statistiekwetten in, echt werkelijk ongelofelijk. Verloor 220 dollar in twee dagen tijd en eigenlijke alle verloren potten zijn te rechtvaardigen. Ik speelde de BSS zoals hij hier beschreven staat in meedere artikelen.
Ik kan inderdaad wat freerolls proberen om zo weer een stack op te bouwen. Maar dat doe ik denk binnenkort nog even niet, ben er echt ff helemaal klaar mee.
Jij nog veel succes in ieder geval! (Vissen is trouwens niks voor mij
)
Groeten
Hou je taai man.
Jammer van die 220, maar er zijn ergere dingen op deze wereld...een koude pizza bijvoorbeeld (geintje) ![]()
Ik hoop echt je snel weer hier tegen te komen en dat je kansen eindelijk keren!
Misschien kun je in je handgegevens nog eens zoeken waar het fout ging en dat hier posten? Altijd zinvol om van te leren. En probeer die freerolls eens. Ik leer er heel veel van.
in elk geval goede nacht verder!
Zondag freeroll op Titan....
Groetjes,
Zeezout
Ik snap dat jij dit ook niet wilde, maar die kritiek die je kreeg was direct, maar zeker ook terecht. BankRoll management is een van de belangrijkste onderdelen. Je noemt het je pokercarriere. Ik maak daaruit op dat je er in wilt groeien/ beter worden. Dan moet je ook zelf kijken naar wat de oorzaken zijn. Bad beats zijn mogelijke oorzaken voor een downswing, een complete whipe-out = tilt en/of slecht BankRoll management. Ik heb sympathie voor je pech, maar als jij bad beats hebt gehad en toch in 2 dagen zoveel geld er door heen weet te krijgen heb je kansen gemist. Stapje terug en/ of pauze van poker voorkomen deze situaties.
@rrwillem: who knows, misschien heeft iej wel >2k$, dan is 220$ echt niks eerlijk gezegd. Dan kan iej ook best goed gespeeld hebben enzow, heb wel erger gezien.
Anyway. Succes:D
Ik snap zijn punt ook wel, alleen vind ik nog steeds dat het enige wat ik me kan verwijten het feit is dat ik niet naar een lagere limiet ben gegaan op een gegeven moment, maar heb eigenlijk zelden tot nooit op lager als 10NL. Ik zag deze kans bij pokerstrategy als een ultieme om een enorme bankroll op te bouwen. Ik had voorheen ook wel mn pechmomenten, alleen groeide mn bankroll toch mondjesmaat.
Je zou denken, hoe kan je nou op 10NL 220 dollar verspelen in 2 dagen, dan moet er wel wat aan het spel liggen... Ik zou een paar van die handen eens kunnen plaatsen, misschien dat jullie iets kunnen zien wat mij misschien niet is opgevallen...
Groeten
Dat heet gewoon felxibel zijn en dat moet je zijn. In de regels staat dat als je 100 dollar had verloren en je nog 100 over had, dat je op 5NL moest terug stappen.
Ik wordt zo moe van die mensen die alles erin gooien als het maar even tegen zit.
Ik moet toegeven dat mij dat ook een paar keer is gebeurd. Maar ik hield altijd wat centen over om weer overnieuw te beginnen. Van 150 naar 40 en dan echt kappen.
Kijk vat het niet vervelend op. Maar dit was wel gewoon je eigen schuld. BSS is gewoon lastig en als je 20 buy ins verliest dan is je spel gewoon slecht. Ben je gewoon een fish en heb je mega veel leaks. Als je 20buyins op 10NL verliest moet er wel een soort tilt zijn geweest, kan gewoon niet anders.
Je had eerder een bericht kunnen plaatsen in downswing report. Dan hadden we je tips kunnen geven. Je had handen kunnen plaatsen dan hadden we je kunnen helpen. Je had over kunnen stappen naar 5NL en misschien zelfs naar 2NL. Misschien zelfs een weekje kappen om het daarna nog eens te bekijken.
Je hebt het neit gedaan en dat is het ding.
Ik hoop dat je nog wat centen over hebt om overnieuw te beginnen. Anders zou ik het heel jammer vinden als je gaat kappen want juist de mensen die zo'n heftige down hebben ervaren zijn klaar om groot te groeien. De mensen die het slecht hebben gehad kunnen daar iets van leren.
succes en wees niet ontevreden met mijn reactie ik bedoel het goed. (gisteren was ik zelf 200$ down vandaar dat het geïritteerd uit zag)
Heyo fons,
Goed van je dat je die reactie even uitlegde. Ik vond hem ook wat cru.
Je bent gewoon iemand die de dingen zegt zoals hij ze ziet. ofwel: geen bullshit.
Na je eigen klap deze dag te zien, kan ik me wel voorstellen dat je opgefokt was. Juist daarom vind ik het erg goed dat je nu even die nuance legt.
En ja, slecht bankrollmanagement is de doodsteek voor een pokerspeler en hij had inderdaad een stap terug moeten doen en even een break nemen.
Dat is alleen het moeilijkst wanneer je net veel hebt verloren denk ik. Maar het is inderdaad iets wat absoluut noodzakelijk is.
Groetjes,
Z.
hoi ElGladiatore,
Jammer om te horen dat je broke (of zo goed als) bent. Zoals al door de anderen aangegeven kun je niet broke gaan van alleen bad beats (zeer zeer kleine kans). Uiteindelijk leidt alles weer terug naar bankrollmanagement. Het niet houden aan bankroll management is overigens ook een vorm van tilt.
Is het nu over? Nee, alleen wanneer jij daarvoor kiest. Zoals Ajfonso het al aangaf kun je hier ook sterker uitkomen. Veel succesvolle spelers zijn voor hun succes ook al 1 of meer keer broke gegaan en hebben uiteindelijk hun lesje qua bankrollmanagement wel geleerd. Waarom denk je dat al die goede spelers zo hierop hameren.
Je zult weliswaar weer freerolls moeten spelen, maar uiteindelijk kom je er wel weer en kun je het goed opnieuw doen. Een andere makkelijke manier is om ons Tell-A-Friend programma te gebruiken. Hiermee heb je heel snel weer $50, zodat je opnieuw kunt beginnen. Zie HIER voor meer info.
Wat je ook besluit om te doen, heel veel succes!
P.S. Ajfonso, goed dat je alsnog een uitgebreidere post hebt geschreven, deze was veel nuttiger en op een leukere toon als de eerste.