Ga naar het forum
Gewoon mooi......

Meldingen
Alles wissen

Gewoon mooi......

11 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,694 Weergaven
valuebet45

Binnen korte tijd 2 maal de finaletafel gehaald van de 4.40 progressive knockout gehaald ! 5e en 6e geworden maar toch mooie dollars

Wou ik gewoon ff kwijt.....niemand in mn omgeving deelt mijn pokerpassie namelijk.

Hebben meer mensen daar last van?
Heb je zo lekker gespeelt....8 uren lang naar t scherm zitten turen.
3 uur snachts op bed 7 uur er weer af om naar t werk te moeten...

En de mensen die je t verteld halen hun schouders op en denken waarschijnlijk :die is gek hahaha...

Beantwoorden
Citeren
10 reacties

Gefeliciteerd :) ... knockout toernooien vind ik zelf ook altijd erg leuk al vind ik de progressive variant iets minder (te sloom ook).

Beantwoorden
Citeren

feli :)

Beantwoorden
Citeren
darko163

Congrats, nice one!! Al die uren naar het scherm turen...toch uitbetaald!

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao

Gefeliciteerd! lukt op een gegeven moment ook wel :coolface:

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door valuebet45
Binnen korte tijd 2 maal de finaletafel gehaald van de 4.40 progressive knockout gehaald ! 5e en 6e geworden maar toch mooie dollars

Wou ik gewoon ff kwijt.....niemand in mn omgeving deelt mijn pokerpassie namelijk.

En de mensen die je t verteld halen hun schouders op en denken waarschijnlijk :die is gek hahaha...

Ik vertel niemand iets in mn omgeving, want ze kunnen het toch niet begrijpen

Beantwoorden
Citeren
Rogier

#2, vertel t alleen aan Farma want die weet wat EV is en wat GTO is. GF/familie weten ook wel dat ik speel maar daar houdt t wel mee op denk ik, uitleggen dat je een x 500 lollar verliest wordt toch n drama

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Gewoon af en toe beetje braggen als je wat uitcasht _cool:.

Verdere verhalen interesseert mijn omgeving ook niet al te veel maar ja als je zegt dat jer er iets aan overhoudt dan kan er nog wel iets van interesse vanaf.

Beantwoorden
Citeren
divvie

iedereen carede het hier ook vrij weinig en deed er allemaal vrij nonchalant en lolrandomgokspel over

untill roll announcement

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229

Oorspronkelijk gepost door rrrood

Oorspronkelijk gepost door valuebet45

Ik vertel niemand iets in mn omgeving, want ze kunnen het toch niet begrijpen

Op mijn werk heb ik een aantal collega's die niet echt in kaart spel geloofden tot ik ze de statistieken liet zien en toen hadden zij een andere conclusie getrokken. Dat poker veel meer aandacht nodig heeft, veel leercurve, veel uren en dat hebben zij gewoon niet. Zij willen liever buiten met famillie en vrienden zijn dan thuis naar een monitor met 23 tafels te staren. By the way mooi resultaat met die toernooien, goed bezig, houden zo!

Beantwoorden
Citeren
valuebet45

Thanx !

Met mijn pokerpassie sta ik idd helemaal alleen hier waar ik woon en in mijn omgeving.
Ik speel nu ruim 3 jaar elke dag een aantal uren en ben er veel mee bezig.

Soms is het idd jammer dat er niemand is die deze passie deelt behalve dan op ps.

Ik post dan wel niet veel op dit forum maar lees elke dag ff war er hier en daar gepost word.

Zo blijf ik toch nog een beetje bij.
Ik speel het liefst mtt en heb de afgelopen jaren een aantal keren de ft gehaald van een groot mtt, maar helaas nog nooit gewonnen.
Wellicht komt deze dag ooit nog.

iig bedankt voor jullie reacties.

Beantwoorden
Citeren