Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Good Read :)

23 Berichten
6 Gebruikers
2 Reacties
3,712 Weergaven

Poker Stars, $0.44 Buy-in (50/100 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 1,495 (15 bb)
BB: 4,051 (40.5 bb)
Hero (UTG): 3,388 (33.9 bb)
MP: 1,626 (16.3 bb)
CO: 1,295 (13 bb)
BTN: 1,645 (16.5 bb)

Preflop: Hero is UTG with Q♥: J♥:
Hero raises to 250, 4 folds, BB calls 150

Flop: (550) 5♠: 9♦: T♠: (2 players)
BB checks, Hero bets 235, BB calls 235

Turn: (1,020) 4♠: (2 players)
BB checks, Hero checks

River: (1,020) 3♦: (2 players)
BB bets 510, Hero calls 510

Results:

Spoiler

2,040 pot
Final Board: 5♠: 9♦: T♠: 4♠: 3♦:
BB showed 7♦: J♦: and lost (-995 net)
Hero showed Q♥: J♥: and won 2,040 (1,045 net)

Want hij bet hier helft van de pot, als hij flush had of klein gehit, dan zou hij niet betten om mij kans te geven om te bluffen

soul read :f_drink: :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
22 reacties
Moderator
pcbeem

Jullie checken beide op turn dus hij kan hier prima wel iets hebben lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door AceKingDanilo
Poker Stars, $0.44 Buy-in (50/100 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 1,495 (15 bb)
BB: 4,051 (40.5 bb)
Hero (UTG): 3,388 (33.9 bb)
MP: 1,626 (16.3 bb)
CO: 1,295 (13 bb)
BTN: 1,645 (16.5 bb)

Preflop: Hero is UTG with Q♥: J♥:
Hero raises to 250, 4 folds, BB calls 150

Flop: (550) 5♠: 9♦: T♠: (2 players)
BB checks, Hero bets 235, BB calls 235

Turn: (1,020) 4♠: (2 players)
BB checks, Hero checks

River: (1,020) 3♦: (2 players)
BB bets 510, Hero calls 510

Results:

Spoiler

2,040 pot
Final Board: 5♠: 9♦: T♠: 4♠: 3♦:
BB showed 7♦: J♦: and lost (-995 net)
Hero showed Q♥: J♥: and won 2,040 (1,045 net)

Want hij bet hier helft van de pot, als hij flush had of klein gehit, dan zou hij niet betten om mij kans te geven om te bluffen

soul read :f_drink: :f_wink:

Lol, waar haal je dit vandaan? :P

Als ik daar in de bb zat valuebet ik op zo'n board bijna alles waarmee ik heb geconnect, behalve 3x of 4x die c/c ik. Ik neem hier zelf het initiatief met any 5 9 of 10x die ik hier heb en die valuebet ik. Ook met flush bet ik hier zelf uit. Snap niet helemaal je redenering omdat het maar een halfpot bet is je dan kunt callen met JQs hoog..

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Voor hetzelfde geld ook voor mij, ik hit flush op turn;
flop bet is cBet/semibluf en turn is flush, ik check om hem op volgende street kans te geven om te bluffen. Hij had daar nooit mogen betten, want die moet bang zijn voor mijn eventuele flush ;) ;)

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Als ik daar in de bb zat valuebet ik op zo'n board bijna alles waarmee ik heb geconnect, behalve 3x of 4x die c/c ik. Ik neem hier zelf het initiatief met any 5 9 of 10x die ik hier heb en die valuebet ik. Ook met flush bet ik hier zelf uit. Snap niet helemaal je redenering omdat het maar een halfpot bet is je dan kunt callen met JQs hoog..

Je kan daar inderdaad value betten, maar pot bet is volgens mij 50% bluff, en moet het voor mij 30% goed gaan. Als je de lijn volgt en je zelf afvraagt waarmee hij de flop called dan kan je daar goed nadenken over een bluff van villian.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door AceKingDanilo

Voor hetzelfde geld ook voor mij, ik hit flush op turn;
flop bet is cBet/semibluf en turn is flush, ik check om hem op volgende street kans te geven om te bluffen. Hij had daar nooit mogen betten, want die moet bang zijn voor mijn eventuele flush ;) ;)

Je kan daar inderdaad value betten, maar pot bet is volgens mij 50% bluff, en moet het voor mij 30% goed gaan. Als je de lijn volgt en je zelf afvraagt waarmee hij de flop called dan kan je daar goed nadenken over een bluff van villian.

Hoezo moet hij bang zijn voor onze flush dan? Ik zou daar namelijk ook met mijn J7S betten als bluf (Ookal had ik flop waarschijnlijk c/r gespeeld.) Maar hoezo zou hij bang moeten zijn dat wij een flush hebben? Ik neem aan dat we die doorzetten op de turn hier en zeker op deze stakes? Zo niet maken we een hele grote fout. Ik heb de $7's en $15's in mijn goede dagen gebeat, ik probeer je alleen te helpen en denk dat je gedachten gang niet helemaal klopt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Wel een vrij zieke call vind ik. Zeker in zo'n 50c SNG lijkt me het niet verstandig om met Q hoog te callen. Al is het wel grappig dat je dit keer goed zat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik speel niet al te veel toernooien maar stel je pakt flush op turn waarom zou je dan behind checken? Gewoon doorbetten om evt. risico dat 4e :spade: valt te verdedigen lijkt me.

Beantwoorden
Citeren

Ik speel niet al te veel toernooien maar stel je pakt flush op turn waarom zou je dan behind checken? Gewoon doorbetten om evt. risico dat 4e :spade: valt te verdedigen lijkt me.

stel ik heb flush, en ik bet door, dan lijkt het me niet dat ik betaald krijg. Hier zou ik dan checken om volgende street uitbetaald krijgen. Dan heb je alsnog je value op de river ipv turn betten voor value.
Wanneer 4e schoppen valt, dan is het niet meer mogelijk om te reraisen oop en heb je showdownvalue door alleen te callen.

Maar dit is een brag beat railing topic, ik bedoelde het niet om een discussie te starten

Iedereen speelt anders Jordyvde

_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Discussies zijn toch alleen maar goed daar leren we allemaal van!!

Beantwoorden
Citeren

Discussies zijn toch alleen maar goed daar leren we allemaal van!!

mee eens!
Ik zet voor de volgende keer een ander hand in het juiste forumgedeelte! :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat heb je dus al gedaan en ik heb je daar ook al feedback gegeven :f_wink:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat heb je dus al gedaan en ik heb je daar ook al feedback gegeven :f_wink:
_cool:_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

heb de $7's en $15's in mijn goede dagen gebeat.

Wanneer was dat dan?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose

heb de $7's en $15's in mijn goede dagen gebeat.

Wanneer was dat dan?

Dat is denk ik al 1,5 jaar geleden maar weet vrijwel zeker dat ik die stakes nog steeds kan beaten

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je moet het natuurlijk wel bijhouden en er kan veel veranderen in 1,5 jaar.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je moet het natuurlijk wel bijhouden en er kan veel veranderen in 1,5 jaar.

Doe ik ook, beat nu zelfs tot aan de $22's in mtt's :f_rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

MTT's en STT SNG's zijn natuurlijk wel compleet andere disicplines.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

En beaten is natuurlijk ook pas op weet ik veel hoeveel duizenden games, niet een korte periode van een paar dagen wat winnen. Zo dacht ik 8 jaar geleden na een maandje of 3 insane te winnen op de cash games dat ik die winnend speelde, maar dat was gewoon een upswing.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
En beaten is natuurlijk ook pas op weet ik veel hoeveel duizenden games, niet een korte periode van een paar dagen wat winnen. Zo dacht ik 8 jaar geleden na een maandje of 3 insane te winnen op de cash games dat ik die winnend speelde, maar dat was gewoon een upswing.

Is ook niet een korte periode van een paar dagen, sta nu $4,022.- up na 1255 games met een roi van %29 games. Is natuurlijk geen super grote sample maar je kan hier zeker wel een beeld van krijgen hoe je het doet.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Met een paar dagen wat winnen doelde ik op de SNG's. Ik sta zelf na 1385 MTTgames op +$4084, maar volgens mij is het daar nog niet uit af te leiden welk limiet ik nu versla. Zitten heel wat freerolls tussen en verder diverse buy-ins tm 15 euro en 15 dollar. Ook al sta ik mooi in de plus, ik kan gewoon niet precies zeggen tm welk buy-in niveau ik winnend speel en SDK weet vast wel wanneer je als speler kunt zeggen dat je in een bepaalde buy-ins (micro en low stakes in dit geval) een winnende speler bent.

Dus SDK, kom er maar in!:f_tongue:

Beantwoorden
Citeren