Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Mijn eerste!

18 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
3,842 Weergaven
Christoph34

Mijn eerste royal op Stars. Klein lichtpuntje in men eerste negatieve sessie deze week :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
17 reacties

Heb er al een stuk of vijf gehad. Niet te geloven, maar nu sta ik alweer lange tijd droog.

Proficiat, een RF is altijd lekker!

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Gefelliciteerd en moge er nog vele royals volgen!

Beantwoorden
Citeren
michel2311

Ik poker nu al 4 jaar en heb er nog nooit één gehad. :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Altijd leuk om een royal flush te hitten. Hopelijk heeft het ook veel geld opgeleverd, want dat is vaak het probleem.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Aan zijn screenshot te zien, betwijfel ik of het veel geld opgeleverd heeft... :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Christoph34

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Aan zijn screenshot te zien, betwijfel ik of het veel geld opgeleverd heeft... :facepalm:

sorry dat ik niet op highstakes poker :f_confused: , kzou de reden van u facepalm wel willen kennen.. Maar alles is naar het midden gegaan, het was duidelijk dat hij ook iets groots had, dus heb ik voor een trap gekozen.
dus toch een double-up.

hij had trip 9's dus als ik had begonnen met een all-in had hij mij niet gecalled aangezien de kans op flush/straight.

Spoiler

File: HH20140530 McNaught - $0.01-$0.02 - USD No Limit Hold'em.txt
PokerStars Zoom Hand #116885451007: Hold'em No Limit ($0.01/$0.02) - 2014/05/30 19:12:56 CET [2014/05/30 13:12:56 ET]
Table 'McNaught' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: Blackee002 ($3.92 in chips)
Seat 2: zjustpaup ($1.04 in chips)
Seat 3: belov34alex ($2.36 in chips)
Seat 4: MOHMajko ($1.81 in chips)
Seat 5: iausdfa ($2.15 in chips)
Seat 6: vanpersik11 ($3.41 in chips)
Seat 7: obfillione ($1.81 in chips)
Seat 8: Chrizmeister ($1.22 in chips)
Seat 9: untilov91 ($1.22 in chips)
zjustpaup: posts small blind $0.01
belov34alex: posts big blind $0.02
HOLE CARDS
Dealt to Chrizmeister [Th Kh]
MOHMajko: calls $0.02
iausdfa: folds
vanpersik11: folds
obfillione: folds
Chrizmeister: raises $0.04 to $0.06
untilov91: folds
Blackee002: folds
zjustpaup: calls $0.05
belov34alex: calls $0.04
MOHMajko: calls $0.04
FLOP [Qh Jh Ah]
zjustpaup: checks
belov34alex: checks
MOHMajko: checks
Chrizmeister: checks
TURN [Qh Jh Ah] [9h]
zjustpaup: checks
belov34alex: bets $0.06
MOHMajko: folds
Chrizmeister: raises $0.08 to $0.14
zjustpaup: folds
belov34alex: calls $0.08
RIVER [Qh Jh Ah 9h] [Ad]
belov34alex: bets $0.50
Chrizmeister: raises $0.52 to $1.02 and is all-in
belov34alex: calls $0.52
SHOW DOWN
Chrizmeister: shows [Th Kh] (a Royal Flush)
belov34alex: shows [9s 9c] (a full house, Nines full of Aces)
Chrizmeister collected $2.47 from pot
SUMMARY
Total pot $2.56 | Rake $0.09
Board [Qh Jh Ah 9h Ad]
Seat 1: Blackee002 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: zjustpaup (small blind) folded on the Turn
Seat 3: belov34alex (big blind) showed [9s 9c] and lost with a full house, Nines full of Aces
Seat 4: MOHMajko folded on the Turn
Seat 5: iausdfa folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: vanpersik11 folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: obfillione folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: Chrizmeister showed [Th Kh] and won ($2.47) with a Royal Flush
Seat 9: untilov91 folded before Flop (didn't bet)

Beantwoorden
Citeren
Palandro

Wie het kleine niet eert.. :P

Lijkt me goed gespeeld.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34

sinds ik op de allerlaagste limieten speel ene me aan BR management houd maak ik juist meer winst dan voorheen. Dit is van afgelopen week en enkel 2NL

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Christoph34
kzou de reden van u facepalm wel willen kennen..

De facepalm sloeg uiteraard op SDK die zich afvroeg of het je veel geld opgebracht had, terwijl aan de screenshot niet alleen te zien was dat het 2NL was, maar ook dat je pech had dat er op de turn nog een 4de harten kwam waardoor het nog zeer lastig ging worden om dik afbetaald te worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ging mij niet specifiek om dat het NL2 was, maar het is inderdaad een vervelend board om dik uit betaald te worden.
Dus is het tegen iemand die tegen zo klein bet op turn bijna de enige mogelijkheid om dik uit betaald te worden door gewoon te callen en op de river te raisen.
Verder valt het mij op dat je met 61bb aan tafel zit en dat is ook iets wat bij cashgames een wat rare stack is. De meeste cashgamers spelen met 100bb+ aan tafel.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ging mij niet specifiek om dat het NL2 was, maar het is inderdaad een vervelend board om dik uit betaald te worden.
Dus is het tegen iemand die tegen zo klein bet op turn bijna de enige mogelijkheid om dik uit betaald te worden door gewoon te callen en op de river te raisen.
Verder valt het mij op dat je met 61bb aan tafel zit en dat is ook iets wat bij cashgames een wat rare stack is. De meeste cashgamers spelen met 100bb+ aan tafel.

ik speel altijd met max aan tafel, maar ik top-up mijn stack pas als ik onder 50bb ben gezakt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Interessante strategie. Zal denk ik niet de meest profitabele zijn, want als je hier met $2 aan tafel had gezeten win je meer geld als je all-inn gaat en afbetaald wordt met de beste hand.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Interessante strategie. Zal denk ik niet de meest profitabele zijn, want als je hier met $2 aan tafel had gezeten win je meer geld als je all-inn gaat en afbetaald wordt met de beste hand.

+1. Meer zelfs: Stars heeft gewoon auto-topup zodat je zelfs bij het betalen van 1 big blind al direct een topup doet. Je zit dan altijd met een zo groot mogelijke stack zonder dat je je er een seconde zorgen over moet maken.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

+1. Meer zelfs: Stars heeft gewoon auto-topup zodat je zelfs bij het betalen van 1 big blind al direct een topup doet. Je zit dan altijd met een zo groot mogelijke stack zonder dat je je er een seconde zorgen over moet maken.

ik weet dat het bestaat, kvind het gewoon leuk om direct men win/loss te zien. Maar kan het wel eens proberen :)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

ik weet dat het bestaat, kvind het gewoon leuk om direct men win/loss te zien. Maar kan het wel eens proberen :)

Eigenlijk is dat wel een leak, want gegarandeerd beïnvloedt het zien van je loss/profit je eigen spel. Ik zou dus zelfs zeggen dat het een voordeel is van de auto-topup: je weet niet meer op hoeveel winst/verlies je staat en daardoor zal je spel ook niet negatief beïnvloed worden. Trouwens, van zodra je gaat multi-tablen wordt het sowieso nog moeilijker van te weten of je aan het winnen of verliezen bent.

Beantwoorden
Citeren
Christoph34

ik ben nu al aan het multi-tablen, het ding is dat sinds ik terug ben beginnen pokeren ik goed bezig ben , aan BR-management aan het houden en ben al 8000 handen zeer winstgevend. Ik denk dan altijd "why change a winning strategy", maar ik zal het eens proberen, en als ik een boost zie in men winnings weet ik waarom _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

"why change a winning strategy"

Om nog winstgevender te zijn.

Dat je een winnende speler bent komt niet door je strategie van top-up, maar gewoon doordat je je handen goed speelt. Je zal je handen niet ineens slecht beginnen spelen omdat je altijd met een full-stack speelt he. Echter door altijd met een full-stack te spelen ga je vaker meer geld winnen in all-in situaties.

Beantwoorden
Citeren