Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nice start

33 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
6,720 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Niet verkeerd nu gok ik, geniet er nog van!!

Ty net eruit gegooid iets van 45ste geworden kaart dood laatste paar uur. En uiteindelijk al mijn flips verloren heb 1* een 2 pair hand gemaakt in 2 dagen haha.

Nu nog lekker 2 dagen van het weer en vakantie genieten

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Zal wel niet ITM zijn geweest?

Naja geniet er iig nog van :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Zal wel niet ITM zijn geweest?

Naja geniet er iig nog van :coolface:

Bedankt!

Ben nog erg dichtbij gekomen :)

En ga dit nu wel 3x per jaar doen. Alleen de ervaring al!

Superleuke mensen en echt PAF (Play Among Friends) was de grootste groep en buiten Redkings (die 2 shirts uitdeelden) enige room die gasten opving van het Ongame netwerk.

Wij kregen welkomsfeestje en afscheidsfeestje ook veel foto's gemaakt en een super goede persoonlijke begeleiding. Buiten het feit dat mijn kinderen zijn geboren is dit mijn beste ervaring in mijn leven geweest.

Onder mijn Fotos staat Happy Dutch :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Kijk dat is goed om te horen, maar word er steeds jaloerser van.

Maar goed dit is niet voor mij weggelegd dus ook maar niet jaloers van worden dan he _evil:.

Beantwoorden
Citeren

Kijk dat is goed om te horen, maar word er steeds jaloerser van.

Maar goed dit is niet voor mij weggelegd dus ook maar niet jaloers van worden dan he _evil:.

Ik denk toch dat je het ook een keer zou moeten doen en kwalificeren via steps oid hoeft ook niet veel geld te kosten.

Beantwoorden
Citeren

Lol ship net een $320 ga naar Finland nu

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Dat wil je wel in de zomer hebben dan he :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Veel succes en plezier in Finland.
Wanneer is het evenement?

Beantwoorden
Citeren

Dank je 5 juni tot 8 juni in MarieHamm (Autonoom eilandje tussen zweden en Finland)

Beantwoorden
Citeren

Linkje met info. (haal maar weg als het niet mag aub)

Modedit SDK1987: uitleg hieronder.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb de link verwijderd i.v.m. dat de link verwijst naar een pokerroom waar wij geen zaken meedoen.

Veel succes en plezier in MariaHamm ;)

Beantwoorden
Citeren

Dank je wel.

Nog 1 vraag mbt tot weghalen van dingen op Pokerstrategy.

Eerlijk gezegd wordt ik te oud om alle veranderende regels bij te houden etc.

Ik weet dat linken naar bepaalde sites waar jullie geen zaken meedoen, uiteraard niet de bedoeling is, maar in dit geval had het daar uiteraard niks mee te maken. Was alleen om te laten zien wat voor package ik heb gewonnen. (Overigens blijf ik er wel bij dat geen van jullie partners een betere live service heeft of levert als deze room)

Daarbij is het in het huidige poker zo dat je eigenlijk als je want wint en je post het op fora ze toch graag bewijs willen zien (Iedereen kan roepen wat hij/zij wilt maar of iedereen het gelooft)

Ook zat ik al een tijdje te denken om een blogje te schrijven met betrekking het kwalificeren naar live events (Maar als het lastig is om te schrijven wat ik wil) denk ik dat ik het maar laat.

Soms wordt het te bekrompen. Just my 2 cents

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Hey Remy,

Allereerst bedankt voor je vraag/feedback.

Om te beginnen: er is geen sprake van veranderende regels wat dit betreft. Ik heb het nog even nagekeken en het is inderdaad wel een beetje een grijs gebied. Echt sprake van reclame maken in de zin van "kijk hoe awesome deze room is, kom hier spelen!" was er inderdaad niet. Aan de andere kant kan zoiets anderen toch aansporen om bij andere rooms te gaan spelen, wat het verwijderen ook wel weer begrijpelijk maakt. Het is dus een beetje een dubbel verhaal wat dat betreft.

Als je wilt bloggen ben je natuurlijk altijd meer dan welkom om dat te doen. En uiteraard kun je daarin schrijven wat je wilt. Het is dan alleen wel goed om er even rekening mee te houden dat er wat dit betreft wel wat richtlijnen zijn (wat overigens op ieder forum het geval is hoor, niet alleen bij ons ;) ).

Good luck! :)

David

Beantwoorden
Citeren