Argh!
Ik zat na een tijdje keurig SSS te spelen op $95, bijna de "magische grens" bereikt.
Ik heb een te lange sessie gespeeld volgens mij (ruim 800 handen), wilde eerst stoppen toen ik op $96 kwam te staan, nadat ik een tijd op -70BB stond ofzo.
Was nog op één tafeltje aan het spelen, verloor daar jammer genoeg een handje, deed nog een rebuy, verloor daarna weer een all-in en werd toen een beetje ongeduldig denk ik.
Vervolgens op diezelfde tafel een paar all-in's verloren, daarna besloten om nog maar weer een paar tafels te openen...
Daar ging het nog slechter en verloor ik de ene all-in na de andere, om gek van te worden.
Maar nu is het resultaat -160BB en kan ik weer zo goed als opnieuw gaan beginnen en dat is nogal klote..
Stom eigenlijk, dat je weet dat het fout gaat als je te lang doorspeelt en dat je eigenlijk gewoon op $96 ook die laatste tafel moet sluiten, maar dat je dan toch jezelf zo gek maakt dat je gaat tilten en zo'n beetje iedere reraise gewoon called...
Ben nu gelukkig gestopt, maar sta dus weer onder de $80, wat weer een eeuwigheid gaat duren om een beetje op niveau te komen...
En het ging in het begin zo goed...