Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] zot

17 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,380 Weergaven

man man ni te doen

was een rush tornooi aan het spelen.1ste hand in het tornooi JJ ik raise de pot size dus zo'n 130chips er calen er 4.de flop 2(schoppen) 3(schoppen) 5(klaver).er checken er 2 dus raise ik naar 1000 chips en er calen er nog 2 mijn bet.de turn valt klaveren 10.ik raise nog eens en ze callen allebei weer dus ik denk ja iemand me een hoger paar dan mij mss of A4.de river valt een klaveren 8.ik doe all-in en ze calen allebei tootnt daar toch gene rus KQ klaveren dusja ne flush op mijn kloten en diene andere A5.ale door zo nen dikke fish uit het tornooi gevlogen

16 reacties
caroline29632

Sick.

Ik vind het wel goede play daar om de flop te raisen als iedereen checkt.

WP, UL.

thx.maja heb zoal wa door da veel mensen tot het uiterste gaan me niks en dan nog veel geluk hebben op de river

Iemand met hoger paar of een straight dus ik bet de river all in --> lijkt me logisch als je achterstaat dat je dan all in shoved :facepalm:

Desalniettemin hebde gij echt wel veul pech gehad ze maat, gij kunt sowieso kei goed pokeren en dan krijgde zo nen dikke flush tegen seg. Hohoho wa een miserie man. Gij hebt echt te veul pech, ik zou echt stoppen met pokeren gast das gwn nie eerlijk... :facepalm:

Copymeistrr

Iets met trollers en troll..

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Iemand met hoger paar of een straight dus ik bet de river all in --> lijkt me logisch als je achterstaat dat je dan all in shoved :facepalm:

Desalniettemin hebde gij echt wel veul pech gehad ze maat, gij kunt sowieso kei goed pokeren en dan krijgde zo nen dikke flush tegen seg. Hohoho wa een miserie man. Gij hebt echt te veul pech, ik zou echt stoppen met pokeren gast das gwn nie eerlijk... :facepalm:

ik ben da al gewoon van zo een tegenslagen te krijgen dus geen reden om te stoppen maar om verder te leren.iedereen zal al zo een tegenslagen gehad hebben zeker

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

Dat van caro is wel epic hidden troll imo :D

Dit konden we toch niet laten liggen Copy? Alleen al hoe hij hoofdletters en interpunctie gebruikt...

KaiserSochez
Ruleza

Alex :facepalm:

Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

Dat van caro is wel epic hidden troll imo :D

Dit konden we toch niet laten liggen Copy? Alleen al hoe hij hoofdletters en interpunctie gebruikt...

Goedkope reactie zeg...vertel die jonge dan hoe die het wel had moete doen, ipv hem af te kraken op zn grammatica

Als hij zijn hand fatsoenlijk convert of ingeeft wil ik hem wel bijstaan... Maar op zo een posts gaat echt niemand serieus reageren...

LiquidCity

ah je allé had ik koeken 8 en 4 ma toen raiste ik op de flop naar 800 ma die won nog steeds blaas uw kaken op ze

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90
ah je allé had ik koeken 8 en 4 ma toen raiste ik op de flop naar 800 ma die won nog steeds blaas uw kaken op ze

zeg mij dan waar da ik mijn hand niet goed gespeeld heb???ga jij een turn betalen me ballekes???

Oorspronkelijk gepost door glenne1651

Oorspronkelijk gepost door Vinmunt90

zeg mij dan waar da ik mijn hand niet goed gespeeld heb???ga jij een turn betalen me ballekes???

sorry verkeerde quote

TimPS

I lol'ed :D Deze topic doet me hier aan denken. Jammer genoeg is het hilarische plaatje al weg, maar ik heb het even opnieuw opgezocht:

Heerlijk :D

AmsterdamCalling

ha Glenn. Als je volgende keer een hand post met weaktight.com (copy uit je hand history bij de post hand sectie) en dan hier plaatst dan is het wat overzichtelijker voor ons om een reactie op de hand te geven. Nu is het een beetje moeilijk om het te snappen;)

cheers

noisecore

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
ha Glenn. Als je volgende keer een hand post met weaktight.com (copy uit je hand history bij de post hand sectie) en dan hier plaatst dan is het wat overzichtelijker voor ons om een reactie op de hand te geven. Nu is het een beetje moeilijk om het te snappen;)

cheers

+1

en je posts in het ietwat algemeen nederlands maakt ipv het Antwaaarps

zal ik onthouden voor de volgende keer.en btw tis geen antwaarps ma brussels :P