Ga naar het forum
BB/100 overcards op...

Meldingen
Alles wissen

BB/100 overcards op flop

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,686 Weergaven
Creoboter

Als ik mijn handen selecteer op overcards op de flop heb ik een negatieve BB/100 van 25. Ligt dit binnen de normale range?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
rogervieri
Creoboter

Cash Full Ring Fixed Limit

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Klinkt op zoch wel redelijk logisch dat je daar een negatieve stats hebt aangezien je moet hitten. Met overcards heb je of 3 outs of 6 outs terwijl er nog 45 outs zijn dus ongeveer 67% van de keren hit je niks dus een negatief geval is niet raar die 67% is natuurlijk ook niet reeel omdat je mensen met bets ook kunt laten folden dus kortom ik denk dat die BB/100 niet eens zo raar is.

Let wel ik bedenk die nu met simpel boerenverstand want zo goed is mijn wiskunde nou ook weer niet _evil:.

Beantwoorden
Citeren
Creoboter

Zal idd normaal zijn dat het negatief is. Ik vraag me echter af wat normaal is. Dat is volgens mij de manier om te zien of je de overcards goed speelt.

Zelfde zou natuurlijk kunnen voor allerlei ander statistieken op bepaalde straten zoals bijv. FD op de flop. Daar heb ik dan bijv. +36 BB/100. Maar zonder het te kunnen vergelijken met andere zegt het me niets behalve dat de FD's winstgevend zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik krijg zo de stats niet uit HEM (geen idee of die er instaan).

Heb kom jij bij deze genoemde stat dan zal ik voor de lol eens kijken wat er bij mij staat, ben wel niet de beste spelers maar imo speel ik wel aardig ABC poker en beat ik de stakes t/m 0,25 / 0,50 wel ;).

Verder is het ook logisch dat het bij een FD hoger ligt omdat je dan naast je outs naar flush (wat er al 9 zijn) je ook nog kansen hebt op paartjes waarmee je vaak ook nog wint.

Beantwoorden
Citeren
Creoboter

Ik gebruikt zelf PT3. Geen idee hoe je dat in HEM voor elkaar krijgt.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

in HEM moet je filter toepassen op je handen, je kan selecteren welke handen je wilt zien op welke positie.
Mijn HEM is tijdelijk (al bijna 6mnd) niet echt ingebruik vanwege kapotte comp die ik maar niet gefixt krijg.
Maar over week/2weken hoop ik weer alles goed te hebben dan zal ik kijken wat de stat bij mij weergeeft.

Beantwoorden
Citeren