Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AKs

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
630 Weergaven
pjerter

Mp2 Vpip/91 Pfr/35 AF/0.9 3Bet/22.2 wtsd/38 W$asd/50
Co Vpip/51 Pfr/21 Af/2.0 3Bet 22.2 Wtsd/54 W$asd/50

Snap niet waarom ze zo spelen op de flop met helemaal niks door met die acties is het af en toe verwarrend ze op een hand te zetten
Ik denk zelf dat ik op de turn nog voor 3bet had moeten gaan laten betalen

$0.05/$0.1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)

Preflop: Hero is SB with A:c, K:c.
MP2 raises, MP3 folds, CO 3-Bets, BU folds, Hero caps, BB folds, MP2 calls, CO calls.

Flop: (13 SB) A:s, 5:c, 6:h (3 players)
Hero bets, MP2 raises, CO 3-Bets, Hero caps, CO raises, Hero calls.

Turn: (11.4 BB) 4:s (2 players)
Hero bets, CO raises, Hero calls.

River: (15.4 BB) 7:s (2 players)
Hero checks, CO bets, Hero calls.

Spoiler

Final Pot: 17.4 BB.Results follow:CO shows a flush, ace high(3:s 6:s).Hero shows a pair of aces(A:c K:c).MP2 shows a straight, seven high(3:d J:d).CO wins with a flush, ace high(3:s 6:s).

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
pcbeem

Hoe kan villian nog raisen na cap op flop of is dit niet op Stars?

Ik snap je donk op turn niet helemaal.

Verder tsja tegen zulke gasten doe je inderdaad niet veel behalve op tijd op rem trappen en ik zou dus persoonlijk op turn al slechts callen.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom

MP2 raised all-in denk ik, wat betekent dat CO eigenlijk raised, hero 3b en CO dan weer capped.

Donk T is voor mij hier ook wel een std lijn tegen zulke rare maniak-achtige spelers (zie stats) als je niet helemaal zeker bent hoe raar ze kunnen spelen of dat de stats ms gewoon off zijn door te klein sample. Wil dan gewoon een valuebet, geen risico op checkbehind turn en c/r heeft het risico dat hij kan 3b wat me de pot net iets te veel opblaast in zo'n drawloze hand. Raised hij, dan kan je fijn downcallen. Met meer reads (zoals deze hand) dat ze hun handen overplayen kan je in het vervolg wel c/r T tegen hem.

Zelf b/3b T met info voor de hand vind ik over de top hier. (combinatie WTSD & W$SD suggereert ook eerder rungood ipv maniak nml)

PS: Grappig genoeg had een 3b op de T je hier tegen de specifieke hand die hij had bar weinig opgeleverd daar hij op de T maar liefst 20 outs heeft tegen jouw hand.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik zat op turn meer te denken aan een c/c maar nu zie ik idd dat CO nogal loose is dus heb niks gezegd :coolface:.

Beantwoorden
Citeren