Hey mensen,
Zouden jullie misschien mee kunnen kijken met de volgende hand en zeggen of er iets mis is met mijn gedachtegang? Zouden jullie het anders spelen, zo ja waar en waarom?
Alvast mijn verontschuldigingen voor het niet hebben van een goede hand-format, maar ik speel op het moment op de computer van mijn vriendin en heb dus niet de software om de handen goed te posten. Ook heb ik geen stats.
FR-tafel
Hero: MP2 A:d T:s
Villain: CO
PF: [folds], Hero bet, [fold], Villain calls [folds]
F: 2:d 5:c K:d
Hero bet, Villain raises, Hero calls
T: T:c
Hero checks, Villain bet, Hero calls
R: T:h
Hero bets, Villain raises, Hero 3-bets, Villain capps, Hero calls
Mijn idee tijdens de hand:
PF: standaard
F: standaard c-bet, ik word geraised maar ik heb nog A-overcard, backdoor FD en backdoor SD (2x). Villain kan hier ook bluffen om mij van gemiste flop af te zetten aangezien deze erg droog is en er maar weinig Kx handen in mijn range zitten.
T: erg goed voor mij, ik win nu van zo goed als alles behalve Kx. Villain bet en ik zit op calldown, raisen heeft geen zin omdat ik geen value krijg van slechtere handen en value weg geef aan Kx handen.
R: Voor mij een perfecte kaart, ik hit mijn Trips en sta denk ik op erg veel handen voor (KK, KT daargelaten). Ik twijfel hier of ik moet c/r of donken, ik kies voor donken omdat ik niet wil dat villain behind checked. Villain raised me, ik twijfel nu weer... heeft Villain KK of KT? of overspeelt Villain hier de hand met KQ oid..? Ik raise hier omdat ik niet denk dat villain KK heeft (zou PF geraised hebben) en van KT zijn 3 combinaties... het kan maar zou cooler zijn. Ik kies ervoor om te 3b en call daarna villain af omdat ik niet kan opgeven tegen zijn 4b vind ik.
Is mijn gedachtegang solid, of maak ik hier denkfouten? zo ja, wat?