no stats..
Known Players:
UTG2: $14,38 - 29 BB
UTG3: $32,42 - 65 BB
MP1: $11,43 - 23 BB
MP2: $2,48 - 5 BB
MP3: $6,29 - 13 BB
CO: $7,39 - 15 BB
BU: $12,43 - 25 BB
SB: $14,94 - 30 BB
BB: $25,00 - 50 BB
0.25/0.50 Fixed Limit Hold'em (9 Handed)
Hand recorder for this hand: PokerStrategy.com SideKick 2.0.916.2
Preflop: Hero is BB with K♠, 8♠
SB posts small blind, Hero posts big blind, 7 folds, SB raises, Hero 3-bets, SB caps, Hero calls
Flop: ($2,00 - 4 BB) K♣, J♦, 4♥ (2 Players)
SB bets, Hero calls
Turn: ($2,50 - 5 BB) T♦ (2 Players)
SB checks, Hero bets, SB calls
River: ($3,50 - 7 BB) 8♦ (2 Players)
SB bets, Hero calls
PF: Ik 3b omdat ik er van uit ga dat hij 100% opent (doe ik namelijk, mensen defenden veel te weinig). Na zijn cap ga ik wel uit van een sterke hand en ben ik voorzichtig.
F: Ik hit bijzonder goed, TPNK. ik twijfel hier tussen calldown en raisen voor value. vanwege cap zitten er veel handen met een K in die me beat hebben. tegen een standaard (2-3%) cap range heb ik 30% equity, terwijl tegen een iets wijdere range (7%, 88+,ATs+,KTs+,AQo+) ik 56% equity heb. Ik besluit te callen en op de T te beslissen afhankelijk van actie en T kaart (de veiligste play, folden vind ik geen optie)
T: de T kaart is niet heel goed, het zorgt ervoor dat er heel veel draws komen of aankomen, elke ♦
hand heeft nu FD elke Q een OESD terwijl ik tegen AQ al drawing dead ben...
Vreemd genoeg checkt villain nu, uitgaand van zwakte bet ik hier. en ik krijg een call. (had de 2e ♦ er op de F al gelegen zou ik uitgegaan zijn van een FD).
R: nu donkt villain opeens op een 3e ♦ dit is erg jammer, maar aangezien het ook mijn hand verbeterd naar 2P vind ik dat ik wel nog moet callen...
Wat vinden jullie van die hand? zouden jullie het gelijk spelen of totaal andere dingen doen? zo ja wat, en waarom?