Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[SH] AA Bigblind

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
1,554 Bekeken
pjerter

CO 50/10/0.9/10 700+ handen
SB 68/4/06/5.7 400+handen

Zouden jullie deze preflop Callen of in mijn geval cappen
Flop na mijn cap pre standaard CB Ik 3 bet om mijn hand te beschermen (Is een call beter na zoveel agressie preflop)
Turn Standaard
River Kan ik hier voor een 3Bet gaan of is de line die ik kies goed zo

Pre Flop: (1.4 SB) Hero is BB with A :diamond: A :heart:
1 fold, MP raises, CO 3-bets, 1 fold, SB calls, Hero caps!, 1 fold, CO calls, SB calls

Flop: (14 SB) 8 :heart: 3 :diamond: 2 :heart: (3 players)
SB checks, Hero bets, CO raises, SB calls, Hero 3-bets, CO calls, SB calls

Turn: (11.5 BB) Q :spade: (3 players)
SB checks, Hero bets, CO calls, SB calls

River: (14.5 BB) T :spade: (3 players)
SB checks, Hero bets, CO raises, SB calls, Hero calls

Beantwoorden
Citeren
4 replies
Moderator
SDK1987

AA is voor mij duidelijk een Cap tegen zo veel agressie. Je wilt ook weer niet multi-way belanden.
Je licht denk ik vaak voor tegen een over paar op de flop en lijkt me het niet slecht om zoveel mogelijk value hier te halen. Al is het wel frappant dat je steeds multi-way blijft zitten. Al zijn beide spelers behoorlijk passief normaal gesproken en had ik de hand precies hetzelfde gespeeld. De river raisen heeft denk ik weinig zin meer met best veel kans op een set van 1 van beide.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Goed gespeeld, je kunt er soms voor kiezen om AA niet te cappen om te balancen. Doe dit niet al te vaak en als ik het al doe is het tegen spelers die postflop erg aggro zijn. Dat is hier niet het geval dus gewoon pre cappen.

Ik zeg WP deze hand.

Beantwoorden
Citeren
MrT61

nh
zou river zeker niet raisen, jouw call is eerder een "crying call"

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Ik vind de hand goed gespeeld.
De River zou ik niet 3betten, daarmee isoleer je jezelf namelijk tegen beter. Villain fold blufs en raised met sets/2P handen.

De line van villain geeft PF aan dat hij een premium hand heeft TT+, KQ+ oid. Vanwege zijn line denk ik dat villain of een busted FD of een set of KK heeft. Omdat jij de hand post gok ik dat villain TT had? (met KK als een close 2nd).

Over je Cap preflop: Op deze limieten vs zulke slechte spelers is cappen hier prima. Maar ga je hoger spelen dan zul je hier een keer naar moeten gaan kijken. Voor nu zijn er veel grotere problemen in je spel en is Cappen met Premiums helemaal goed.

Beantwoorden
Citeren