Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

8,= Ft

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,276 Bekeken

[converted_hand][hand_history]Poker Stars, $7.34 Buy-in (2,000/4,000 blinds, 400 ante) No Limit Hold'em Tournament, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 64,844 (16.2 bb)
Hero (BB): 22,364 (5.6 bb)
UTG: 108,915 (27.2 bb)
MP: 24,048 (6 bb)
CO: 9,432 (2.4 bb)
BTN: 40,397 (10.1 bb)

Preflop: Hero is BB with J♦ Q♠
4 folds, SB raises to 8,000, Hero folds

Spoiler

Results: 10,400 pot
SB mucked and won 10,400 (6,000 net)

[/hand_history][/converted_hand]

Hey

FT

Ik wilde eigenlijk niet meer folden. Deed het alleen omdat er nog een shorty in het spel was.

6e of meschien 5e worden maakt niet zoveel uit

Beantwoorden
Citeren
3 replies
Moderator
SDK1987

Push was inderdaad beter geweest.
Al is het wel apart dat de SB raised i.p.v. shoved. Aangezien jij minder dan 6bb hebt en hij eigenlijk niet meer kan folden als jij all-inn gaat of hij moet met any 2 daar openen. Mocht hij dan een top hand laten zien zou ik er een notitie van maken en als je het dan later weer met een top hand ziet doen zou het kunnen dat hij deze lijn alleen als trap doet.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Push was inderdaad beter geweest.
Al is het wel apart dat de SB raised i.p.v. shoved. Aangezien jij minder dan 6bb hebt en hij eigenlijk niet meer kan folden als jij all-inn gaat of hij moet met any 2 daar openen. Mocht hij dan een top hand laten zien zou ik er een notitie van maken en als je het dan later weer met een top hand ziet doen zou het kunnen dat hij deze lijn alleen als trap doet.

Goed ik had niet het idee dat hij het als trap deed. daarom wilde ik ook niet folden. De volgende keer trap ik het erin

Beantwoorden
Citeren

Hier durf ik soms heel stout te zijn en gewoon te callen preflop aangezien je nog vd hand kan afstappen dan, de flop kan je fit/fold spelen dan. (als hij hier bv met AK probeert te inducen kan jij makkelijk broke gaan op een Q high flop of folden op een A high flop indien jij niet gehit hebt)

Een push PF doe ik hier niet aangezien het tegen een unknown is en je normaal geen FE meer hebt en mogelijks getrapt wordt.

Beantwoorden
Citeren