Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

flop multiway ?

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
495 Weergaven

[converted_hand][hand_history]Poker Stars, $10 Buy-in (20/40 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BTN: 2,615 (65.4 bb)
SB: 2,749 (68.7 bb)
Hero (BB): 6,060 (151.5 bb)
UTG+1: 2,767 (69.2 bb)
UTG+2: 2,800 (70 bb)
MP1: 3,025 (75.6 bb)
MP2: 3,226 (80.7 bb)
MP3: 2,153 (53.8 bb)
CO: 4,220 (105.5 bb)

Preflop: Hero is BB with T♥ Q♥
2 folds, MP1 raises to 80, MP2 calls 80, MP3 calls 80, 3 folds, Hero calls 40

Flop: (340) 6♥ 5♥ Q♠ (4 players)
Hero checks, MP1 bets 120, MP2 calls 120, MP3 calls 120, Hero raises to 440, 3 folds

Spoiler

Results: 820 pot
Final Board: 6♥ 5♥ Q♠
Hero mucked T♥ Q♥ and won 820 (620 net)
MP1 mucked and lost (-200 net)
MP2 mucked and lost (-200 net)
MP3 mucked and lost (-200 net)

[/hand_history][/converted_hand]

hey

Hoe spelen we op de flop?

Beantwoorden
Citeren
6 reacties

Goed gespeeld, in een multiway pot wil je idd je value uit je hand krijgen en ook beschermen tegen mogelijke draws etc

Beantwoorden
Citeren

Thanks man :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door cristaline
Goed gespeeld, in een multiway pot wil je idd je value uit je hand krijgen en ook beschermen tegen mogelijke draws etc

Maar de straightdraws hebben of minder outs vanwege flushdraw, flushdraws 2 blockers tegen Ax en Kx FD's of het zijn dominated flushdraws die ik er op dit board liever inhou.

Ik donkbet echt zelden omdat ik niet precies weet wanneer dat nou een goede spot is, maar is dit geen goede spot?

Beantwoorden
Citeren
bayleysa

Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld

Maar de straightdraws hebben of minder outs vanwege flushdraw, flushdraws 2 blockers tegen Ax en Kx FD's of het zijn dominated flushdraws die ik er op dit board liever inhou.

Ik donkbet echt zelden omdat ik niet precies weet wanneer dat nou een goede spot is, maar is dit geen goede spot?

kan ook

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld

Je kan donken maar 4handed geeft er wel iemand actie en kan je makkelijker check raise spelen

Beantwoorden
Citeren
bayleysa

Ik donk liever met een fdraw hier zonder top pair indd

Beantwoorden
Citeren