Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

nice fload

15 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
2,727 Bekeken

Hey

Vind dit een zeer goed artikel. Al speel ik zelf veel turbo mtt waar minder ruimte is om dit soort moves te maken probeer ik toch spots te vinden.
ook in 180 mans turbo zijn er wel spots maar word ook een beetje lastig met multy tafelen. speel niet zoveel tafels. Punt in 180 mans is dat meestal bij 30 bb er nog geen ante in het spel zijn.

Deze hand heb ik gespeeld nadat ik de les 2x goed gelezen had. het is geloof ik de bigger 11,=

[converted_hand][hand_history]Poker Stars, $10 Buy-in (300/600 blinds, 70 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 20,441 (34.1 bb)
Hero (BB): 18,198 (30.3 bb)
UTG+1: 20,270 (33.8 bb)
UTG+2: 40,095 (66.8 bb)
MP1: 19,080 (31.8 bb)
MP2: 11,508 (19.2 bb)
MP3: 9,484 (15.8 bb)
CO: 25,211 (42 bb)
BTN: 12,925 (21.5 bb)

Preflop: Hero is BB with A♥ 3♦
7 folds, SB raises to 1,300, Hero calls 700

Flop: (3,230) 6♦ K♠ K♦ (2 players)
SB bets 1,156, Hero calls 1,156

Turn: (5,542) Q♠ (2 players)
SB checks, Hero bets 1,800, SB raises to 4,020, Hero calls 2,220

River: (13,582) 8♠ (2 players)
SB checks, Hero bets 11,652 and is all-in, SB folds

Spoiler

Results: 13,582 pot
Final Board: 6♦ K♠ K♦ Q♠ 8♠
SB mucked and lost (-6,546 net)
Hero showed A♥ 3♦ and won 13,582 (7,036 net)

[/hand_history][/converted_hand]

Ik speelde zelf zeer tight op dat moment 12/7 en de sp was vaak in de hand. Het was een reg die wel wilde stelen. toen hij opende vs mij had ik het gevoel dat hij dacht dat ik wel zou folden dus besloot ik te callen.

De flop is goed voor mij want er liggen 2konnigen. IK zal niet vaak een k hebben maar hij nog minder.
Turn is weer een goede kaart die ik goed kan representeren in mijn tight range. ook was ik bang dat hij zou xraisen want ook gebeurde. toch was ik er van ovetuigt dat hij vaak aan het bluffen was en besloot te callen.
IK had nog een mooie potsize bet voor de river. de river was geen blank en bij een check wist ik dat ik hem van de hand kon zetten.

nice hand _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
14 replies

Oorspronkelijk gepost door goepos
Hey

Vind dit een zeer goed artikel. Al speel ik zelf veel turbo mtt waar minder ruimte is om dit soort moves te maken probeer ik toch spots te vinden.
ook in 180 mans turbo zijn er wel spots maar word ook een beetje lastig met multy tafelen. speel niet zoveel tafels. Punt in 180 mans is dat meestal bij 30 bb er nog geen ante in het spel zijn.

Deze hand heb ik gespeeld nadat ik de les 2x goed gelezen had. het is geloof ik de bigger 11,=

[converted_hand][hand_history]Poker Stars, $10 Buy-in (300/600 blinds, 70 ante) No Limit Hold'em Tournament, 9 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 20,441 (34.1 bb)
Hero (BB): 18,198 (30.3 bb)
UTG+1: 20,270 (33.8 bb)
UTG+2: 40,095 (66.8 bb)
MP1: 19,080 (31.8 bb)
MP2: 11,508 (19.2 bb)
MP3: 9,484 (15.8 bb)
CO: 25,211 (42 bb)
BTN: 12,925 (21.5 bb)

Preflop: Hero is BB with A♥ 3♦
7 folds, SB raises to 1,300, Hero calls 700

Flop: (3,230) 6♦ K♠ K♦ (2 players)
SB bets 1,156, Hero calls 1,156

Turn: (5,542) Q♠ (2 players)
SB checks, Hero bets 1,800, SB raises to 4,020, Hero calls 2,220

River: (13,582) 8♠ (2 players)
SB checks, Hero bets 11,652 and is all-in, SB folds

Spoiler

Results: 13,582 pot
Final Board: 6♦ K♠ K♦ Q♠ 8♠
SB mucked and lost (-6,546 net)
Hero showed A♥ 3♦ and won 13,582 (7,036 net)

[/hand_history][/converted_hand]

Ik speelde zelf zeer tight op dat moment 12/7 en de sp was vaak in de hand. Het was een reg die wel wilde stelen. toen hij opende vs mij had ik het gevoel dat hij dacht dat ik wel zou folden dus besloot ik te callen.

De flop is goed voor mij want er liggen 2konnigen. IK zal niet vaak een k hebben maar hij nog minder.
Turn is weer een goede kaart die ik goed kan representeren in mijn tight range. ook was ik bang dat hij zou xraisen want ook gebeurde. toch was ik er van ovetuigt dat hij vaak aan het bluffen was en besloot te callen.
IK had nog een mooie potsize bet voor de river. de river was geen blank en bij een check wist ik dat ik hem van de hand kon zetten.

nice hand _biggrin:

scandinavische fload

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je hebt blijkbaar de 'edit post' knop nog niet gevonden ;)
Dus het gaat over het artikel De Scandinavische float.
Mocht je de hand beoordeeld zien worden kan ik de hand altijd naar de >$6 MTT handbeoordelingsforum plaatsen.
Verder is het een leuke spot dat uiteindelijk goed heeft uitgepakt :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Mocht je de hand beoordeeld zien worden kan ik de hand altijd naar de >$6 MTT handbeoordelingsforum plaatsen.

hi ja dat klopt denk ik. Ik wide daar reageren bij de scandinavische fload maar hij kwam hier terecht.

Beantwoorden
Citeren

hi ja dat klopt denk ik. Ik wide daar reageren bij de scandinavische fload maar hij kwam hier terecht.

o nu snap ik het

Beantwoorden
Citeren

o nu snap ik het

ik snap er eigelijkk niets van .maar verplaats hem maar

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dan zul je de thread MTT-artikel- discussiethread: De Scandinavische float bedoelen.
Die staat op slot. Dus kan je daar niet reageren. Dus heb je waarschijnlijk op 'New thread' geklikt i.p.v. 'Reply post'.

Anyway. De hand is verplaatst naar handbeoordelingsforum

Beantwoorden
Citeren

Dan zul je de thread MTT-artikel- discussiethread: De Scandinavische float bedoelen.
Die staat op slot. Dus kan je daar niet reageren. Dus heb je waarschijnlijk op 'New thread' geklikt i.p.v. 'Reply post'.

Ja dat klopt.

Beantwoorden
Citeren

Vraagje . wat vinden jullie van sb zijn XR sizing op de turn. IK vond die niet groot genoeg voor een madehand

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Als ik zelf zou raisen doe ik het met mijn gehele range deze sizing hanteren.
Al vind ik zijn check-raise wat merkwaardig met 2 flushdraws dat jij zou kunnen hebben en altijd behind zal checken. De top-handen zal hij of check call spelen verwacht ik of zelf betten voor protectie lijkt mij.

Beantwoorden
Citeren

Vraagje . wat vinden jullie van sb zijn XR sizing op de turn. IK vond die niet groot genoeg voor een madehand

Kan wel denk ik, op die manier houdt hij nog een stack over van 9k in een 13k pot. Dus een mooie shovebetstack.

Ik vind de hand heel goed gespeeld van jou, het is natuurlijk meer metagame dan op de waarde van je hand dat je speelt, dus hoe jij je voelt bij deze opponent op dat moment is het allerbelangrijkste en dat kan jij sowieso het best inschatten.

Well played! :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

D

Heb nog een paar vragen over het artikel.waar moet ik die dan stellen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

D

Heb even intern overleg gehad en heb de betreffende thread geopend.
Dus je kunt je vragen daar stellen.

Beantwoorden
Citeren

D

Heb even intern overleg gehad en heb de betreffende thread geopend.
Dus je kunt je vragen daar stellen.

de thread staat bij mij nog op slot. heb gereageerd bij reageer

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Nu is hij weer open. Kan zijn dat het te maken heeft dat de thread 3 jaar inactief is geweest ;)

Beantwoorden
Citeren