Ga naar het forum
PLOtverdriedubbeltj...

Meldingen
Alles wissen

PLOtverdriedubbeltjes & Gerv

21 Berichten
7 Gebruikers
2 Reacties
3,760 Weergaven
Gerv

Weet niet of de meeste mij nog kennen maar denk dat ik mijn casual pokerspel hier bij ga houden. Vooral omdat mijn Nederlands hard achteruit gaat :f_p:

Momenteel heb ik wat $50 op Stars gegooid om 2PLO Zoom te spelen om even in het spel te komen. Ik werk namelijk fulltime bij Airbnb hier in Ierland dus heb heel weinig tijd om het heel serieus aan te pakken. Klik op de link om trouwens 35 euro korting te krijgen op Airbnb :f_drink:

Maar vind Pot Limit Omaha altijd een prachtig spel. Natuurlijk zijn de live homegames leuker omdat je dan No Limit Omaha, Pot Limit Omaha met 2 boards of een zesde community kaart kan spelen voor ultra spew :f_cool:

Mocht iemand ook PLO spelen en af en toe wat handjes willen bespreken, let me know! Geeft mij ook meer motivatie om op skype te komen

Gerv (vanuit Dublin,Ierland :f_biggrin: )
Oude ENG blog

Beantwoorden
Citeren
20 reacties
Moderator
SDK1987

Leuk dat je gezicht weer laat zien. Ik denk niet dat er veel mensen hier micro PLO spelen, maar zou leuk zijn als er wat discussies over ontstaan.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Ik speel ook geen PLO, maar dat iemand hier terugkeert is natuurlijk super :f_thumbsup:
Welke stakes speelde je eerder?

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Inderdaad is de rake op uPLO insane maar ik vind het spel eenmaal leuk en kan bijstorten wanneer ik omhoog wil :f_biggrin:

Mijn hoogste limieten waren NL1k Shortstack 6max/9max, NL200 BSS en 100PLO. Heb wat videos/coachings hier op PS.nl en PS.com gedaan

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Die zijn denk ik niet meer up to date waarschijnlijk als ik de video overzicht bekijk.

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Haha ja dat is een paar jaar terug dus kan wel voorstellen dat het relatief outdated is :f_biggrin:

Voor de liefhebbers:
Playlist

:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Tering he.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Leuk dat je weer wat schrijft, Gerv!

Meteen een vraagje: is het echt outdated, of is wat je zei nog gewoon toepasbaar?

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Leuk dat je weer wat schrijft, Gerv!

Meteen een vraagje: is het echt outdated, of is wat je zei nog gewoon toepasbaar?

Dankje!! Ik denk dat notetaken/gewoon opletten tijdens Anonymous tafels nog steeds heel belangrijk is. Tegenwoordig hebben wij NoteCaddy die notetaken op reguliere/zoom tafels automatisch doet voor je dus in dat segment heb ik wat edge verloren.

Denk trouwens dat teveel stats op je tafel (HUD) averechts werkt. Less is more :)

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Tering he.

Heeeeyyyyy :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Veel stats zijn -zeker op de lage limieten- niet of weinig relevant inderdaad. Het veld wisselt snel en er wordt veel gespeeld met de emoties van dat moment, wat stats onbetrouwbaarder maakt.

Wanneer ik na een avondje feesten speel, speel ik ook heel anders dan wanneer ik er echt voor ga zitten.

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Wanneer ik na een avondje feesten speel, speel ik ook heel anders dan wanneer ik er echt voor ga zitten.

:f_biggrin: hahaha ben ik helemaal mee eens! Het is hier op werk sowieso heel makkelijk om bier/wijn te krijgen (wij hebben ze hier namelijk op tap)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is lekker makkelijk, maar dan heb je denk ik wat discipline nodig om ervan af te blijven.
Zeker als het op kosten van de baas gaat.

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is lekker makkelijk, maar dan heb je denk ik wat discipline nodig om ervan af te blijven.
Zeker als het op kosten van de baas gaat.

Does Working in Tech Make You Fat?
:f_cry: basically dit want ik het ontbijt, lunch, snacks, drinken wordt gewoon verzorgd

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dus is het handig dat je alleen de gezonde dingen daar eet als dat mogelijk is.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Oorspronkelijk gepost door Gerv

Mocht iemand ook PLO spelen en af en toe wat handjes willen bespreken, let me know! Geeft mij ook meer motivatie om op skype te komen

Bij deze, ben sinds kort wat begonnen met donken op de PLO tafels. Vind het wel een vermakelijk spel!

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984

Oorspronkelijk gepost door Gerv

Bij deze, ben sinds kort wat begonnen met donken op de PLO tafels. Vind het wel een vermakelijk spel!

:f_drink: Cheers!

Even kleine update:
Heb het iets te druk met werk dus een uur per dag grinden op Zoom Stars is iets teveel.. maar kan wel rustig 1-2 tablen op een rare Chinese pokersite wat echt hilarisch is. Preflop isolaten? nope. iedereen limped pot >50% van de keren? sure!
Run it three times? wtf. Insurance? Phil Helmuth?

Had 50$ in de vorm van bitcoins erop gegooid en ging van 50->30->70$ :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Die video van Phil Hellmuth is al vrij oud volgens mij.
Hopelijk is die Chinese site een beetje betrouwbaar, maar veel succes daar :gl:

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Die video van Phil Hellmuth is al vrij oud volgens mij.
Hopelijk is die Chinese site een beetje betrouwbaar, maar veel succes daar :gl:

Hahah de klassiekers zijn altijd wel gaaf om terug te kijken.
Nadeel van Aziatische websites is.... ze zijn dood als ik terugkom van werk :f_cry:
Dan maar PLO2 Zoom, misschien record ik mezelf wel, voor de grap

Beantwoorden
Citeren
Gerv

Mijn mic is niet al te best denk ik maar er zijn wel leuke spots te zien/horen denk ik lol

Beantwoorden
Citeren