Ga naar het forum
setmining call 20

Meldingen
Alles wissen

setmining call 20

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
385 Weergaven
karatsj

Hey normaal gebruik je in cashgames de call 20 regelen om te bepalen of het profitabel is om een flop te peelen voor een set met je pp.

Stel nu volgende situatie: iedereen is 100 bb deep, CO opent 3x, BU(Hero) heeft 44 en callt, villain in de SB besluit het 10x te maken, CO callt deze 3bet, kan hero setminen in deze spot?? Blijft de call 20 regel gelden of verandert de hele situatie hierdoor?

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Starhood

Bolletje for interest

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Als 3better tight 3bet, dan kan je hier callen. Ik geloof dat in een NLH HU situatie op een 6max tafel geldt call 12 in 3bet pot en multiway vs tight 3better IP is dit 100bb dan ook profitabel om te setminen.
Enige addertje met 22-66 is toch wel dat je vaak bottom set hebt.

Beantwoorden
Citeren
karatsj

Ik geloof dat in een NLH HU situatie op een 6max tafel geldt call 12 in 3bet pot en multiway vs tight 3better IP is dit 100bb dan ook profitabel om te setminen.

Is er hier op pokerstrategy een artikel waar je dit uitgehaald hebt en zo ja weet je die link dan toevallig nog?

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door karatsj

Ik geloof dat in een NLH HU situatie op een 6max tafel geldt call 12 in 3bet pot en multiway vs tight 3better IP is dit 100bb dan ook profitabel om te setminen.

Is er hier op pokerstrategy een artikel waar je dit uitgehaald hebt en zo ja weet je die link dan toevallig nog?

Gister naar gezocht, maar niet gevonden. Vandaar de woordelijke uitleg.

Beantwoorden
Citeren