ik ben tbh niet echt het type voor een studiegroepje helaas, blijft denk erg stilletjes aan mijn kant van de Mic maar is het mogelijk dat jullie die sessies opnemen??? denk dat ik en een hoop andere er wel interesse in hebben.
Net hele BR vna full tilt overgezet naar Pokerstars, ik ga het daar proberen.....
Eerst maar eens weer wat nl2 spelen ( denk zo'n 25k handen en dan naar nl5).
Roll nu $150
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk actief in deze groep of moet de start eigenlijk nog gemaakt worden?
Groeten, Dito
Hey Guys,
Er is inmiddels ook een speciaal subforum voor de studiegroep ingericht, zodat jullie daar aan de slag kunnen en onze coaches jullie eenvoudig kunnen volgen er hier en daar met raad kunnen bijstaan.
Later vandaag volgt meer informatie. Alvast veel succes!
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Guys,Er is inmiddels ook een speciaal subforum voor de studiegroep ingericht, zodat jullie daar aan de slag kunnen en onze coaches jullie eenvoudig kunnen volgen er hier en daar met raad kunnen bijstaan.
Later vandaag volgt meer informatie. Alvast veel succes!
Awesomeness!! ![]()
We hebben ook al een eigen skype groep en kijken regelmatig met elkaar mee met Mikogo en werkt superss
En ik heb het gevonden. helemaal onderaan het forum of via: https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1650
Er was een skypegroep aangemaakt?
Kan iemand mij daar even voor uitnodigen wanneer dit het geval is? skype is dito038.
Alvast bedankt!
hoi, apart forum is een feit
https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1650
deze thread mag langzaam afgesloten worden.
mailtje kan je naar mij sturen
Oorspronkelijk gepost door Dito8
Er was een skypegroep aangemaakt?
Kan iemand mij daar even voor uitnodigen wanneer dit het geval is? skype is dito038.Alvast bedankt!
zou gebeurd moeten zijn dito
ik zit er inderdaad in;)
Thx
Wachtwoord voor die thread, stuur je die via pm of hoe doe je dat?
Oorspronkelijk gepost door Roachor
ik ben tbh niet echt het type voor een studiegroepje helaas, blijft denk erg stilletjes aan mijn kant van de Mic maar is het mogelijk dat jullie die sessies opnemen??? denk dat ik en een hoop andere er wel interesse in hebben.
hoi, Roachor. De sessies zijn niet echt coachingsessies maar sweatsessies. Als sommige mensen dat wensen op te nemen kan dat natuurlijk altijd.
Studiegroep wil trouwens niet enkel zeggen dat je je mic moet gebruiken he. Posten en deelnemen aan discussies kan evengoed.
Ik zou graag deelnemen aan deze pokerstudie.
Ben enkel nog wel een ware beginner op het gebied van poker.
Ik weet niet of dit een probleem is.
Ik denk dat ik meer aan jullie heb als jullie aan mij.
Thx anyway ik hoor het wel.
Oorspronkelijk gepost door Goosen
Ik zou graag deelnemen aan deze pokerstudie.Ben enkel nog wel een ware beginner op het gebied van poker.
Ik denk dat ik meer aan jullie heb als jullie aan mij.Thx anyway ik hoor het wel.
We hoeven niet altijd wat aan elkaar te hebben. maar door andere iets te leren komen we vaak zelf ook achter fouten. En als andere jou kunnen helpen zijn ze ook al blij. dus ik denk dat je heel welkom ben. Is voor iedereen
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Oorspronkelijk gepost door Goosen
Ik zou graag deelnemen aan deze pokerstudie.Ben enkel nog wel een ware beginner op het gebied van poker.
Ik denk dat ik meer aan jullie heb als jullie aan mij.Thx anyway ik hoor het wel.
We hoeven niet altijd wat aan elkaar te hebben. maar door andere iets te leren komen we vaak zelf ook achter fouten. En als andere jou kunnen helpen zijn ze ook al blij. dus ik denk dat je heel welkom ben. Is voor iedereen
Ok thx man.
Had je btw op skype geadd
Leeft deze groep nog?? Heb namelijk wel intresse om hierin te stappen om mijn ervaringen te delen en beter te worden natuurlijk. Speel nu BSS FS 4NL op Betfair. Zal vanavond eens skype gaan installeren dus een skypenaam komt zsm!!