Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

ICM Trainer Light

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
427 Weergaven

Hee guys,

Ik zit na het bekijken van wat video's o.a. de MTT Turbo van DonBarto's en het lezen van een bultje artikels de ICM trainer te gebruiken. Nu heb ik een vraagje, als je in de ICM trainer alle levels weet te beaten. Meeste in één keer, betekend dat dan dat je ICM genoeg begrijpt om op de micro's ($0,25 mtts&g 45man) winstgevend te zijn? Ben namelijk van plan om die binnenkort te gaan spelen.

Uiteraard pas na mijn tentamens die ik volgende week heb (a) waar ik ook als een loose maniac voor aan het leren ben.

Bedankt voor het beantwoorden alvast, ik ga nu lekker tukken!

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Tjoeny

Wat ik zou aanraden is om als je de light versie hebt "uitgespeeld" eerst nog even wat handen in de normale trainer te gaan spelen. De light versie is namelijk gericht om je de basisprincipes bij te brengen, voor ICM technisch gezien correct te spelen heb je ook gevoel nodig in de wat minder overduidelijke situaties.

Echter als je de artikelen hebt gelezen en je snapt het principe een beetje dan zouden de micro's 0.25's geen probleem moeten zijn..

Succes!

Beantwoorden
Citeren

Bedankt! Zoiets dacht ik inderdaad al. Dan ga ik allereerst nog wel eventjes in de normale trainer wat situatie's doornemen.

Ik had nog een vraagje trouwens.

Stel de twee bigstacks voor je pushen en jij zit met 3bb's left op de bb met QQ. Volgens de ICM trainer is dat een fold maar op de stakes waar ik zal gaan spelen is het zeker het overwegen waard om ze te spelen?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door ThomDerks
Volgens de ICM trainer is dat een fold maar op de stakes waar ik zal gaan spelen is het zeker het overwegen waard om ze te spelen?

Waarom denk je dat ? Het enige dat kan variëren op verschillende stakes, zijn de ranges die de spelers aanhouden. Op de lagere stakes gaat het eerder zo zijn dat de spelers veel te tight zijn, dus is dit des te meer een reden om je QQ te folden.

Beantwoorden
Citeren

Nouja het hangt natuurlijk per tafel af maar je loopt het bij de lagere stakes natuurlijk op dat het veld of te tight of te loose is. Afhankelijk daarvan zou je je keuze voor QQ aan kunnen passen aan je tafel. Ik wilde ook idd niet zeggen dat het op de lagere stakes een standaard shove is ;)

Bedankt voor de reactie!

Beantwoorden
Citeren