"A stranger is being shown around a village that he has just become part of. He is shown a well and his guide says "On any day except Saturday, you can shout any question down that well and you'll be told the answer."
Als eerste op PokerStrategy geïntroduceerd door Timor83, en vervolgens overgenomen door onder meer Ruleza en Yoghi is het nu bij mij 6000e forumpost tijd voor The Well. Het idee is simpel: vraag alles tot het zaterdag is!
Natuurlijk mag je mij alles vragen over poker, maar ik kan beter gelijk bekennen dat ik geen highroller ben, of het ooit zal worden. Wellicht dat jullie enkele antwoorden van een vis willen hebben, roep maar gerust.
Wellicht kan het echter wel leuk zijn om wat te vragen over mijn werkzaamheden voor PokerStrategy.com. Buiten het zijn van moderator probeer ik ook de rest van de moderators in de gaten te houden. In de nieuwsclub probeer ik ook mijn mannetje te staan, door wekelijks de communitysuccessen te maken, soms te schrijven over de regelgeving mbt poker in Nederland en verschillende mensen te interviewen.
Heb jij een vraag voor mij? Wil je weten hoe streng Melvin echt is of weten met welk accent Lanfear mij toespreekt? Ben je benieuwd hoe je Xpload op de kast kan krijgen? Wil je weten wat mijn grootste nieuwsfail is of wie er wekelijks voor zorgt dat er een nieuwe backdealopdracht komt?
Shout!!!! before it's saturday