Ga naar het forum
6K posts: The Well

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 6K posts: The Well

19 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,392 Weergaven

"A stranger is being shown around a village that he has just become part of. He is shown a well and his guide says "On any day except Saturday, you can shout any question down that well and you'll be told the answer."

Als eerste op PokerStrategy geïntroduceerd door Timor83, en vervolgens overgenomen door onder meer Ruleza en Yoghi is het nu bij mij 6000e forumpost tijd voor The Well. Het idee is simpel: vraag alles tot het zaterdag is!

Natuurlijk mag je mij alles vragen over poker, maar ik kan beter gelijk bekennen dat ik geen highroller ben, of het ooit zal worden. Wellicht dat jullie enkele antwoorden van een vis willen hebben, roep maar gerust.

Wellicht kan het echter wel leuk zijn om wat te vragen over mijn werkzaamheden voor PokerStrategy.com. Buiten het zijn van moderator probeer ik ook de rest van de moderators in de gaten te houden. In de nieuwsclub probeer ik ook mijn mannetje te staan, door wekelijks de communitysuccessen te maken, soms te schrijven over de regelgeving mbt poker in Nederland en verschillende mensen te interviewen.

Heb jij een vraag voor mij? Wil je weten hoe streng Melvin echt is of weten met welk accent Lanfear mij toespreekt? Ben je benieuwd hoe je Xpload op de kast kan krijgen? Wil je weten wat mijn grootste nieuwsfail is of wie er wekelijks voor zorgt dat er een nieuwe backdealopdracht komt?

Shout!!!! before it's saturday ;)

18 reacties

Hoe krijg je Xpload op de kast? :D

En serieus dan: wat zijn je eigen grootste pokerdoelen ATM?

Nox

Roodbaars1986

Alle foto's en ze zijn allemaal prima he..

Maar welke dames vind jij nou mooi?
Pics graag wel... Moet er wel we beeldmateriaal van hebben.

Thormtos91

Wanneer was je eerste post?

Oke, en wat was je eerste post?

Ooit van plan om in Gibraltar te gaan werken voor ps?

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
Hoe krijg je Xpload op de kast? :D

En serieus dan: wat zijn je eigen grootste pokerdoelen ATM?

Nox

Niet of te laat reageren, afspraken niet nakomen ;)

Voor mezelf heb ik eigenlijk maar één pokerdoel momenteel en dat is simpelweg spelen. Ik zit voor PokerStrategy best vaak achter mijn pc en tegen de tijd dat het avond is geworden is de motivatie om te spelen wat weg. Het zou dus echt wel cool zijn om vaker te kunnen/willen spelen.

Mocht ik weer veel gaan spelen dan zal ik FL gaan spelen en hiermee gaan kijken waar mijn top ligt. Ook MTT's leren spelen lijkt me cool, alleen gezien de huidige motivatie niet echt ideaal ;)

Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Alle foto's en ze zijn allemaal prima he..

Maar welke dames vind jij nou mooi?
Pics graag wel... Moet er wel we beeldmateriaal van hebben.

Zoiets?

Ik val niet specifiek op donker of blond, maar een vrouw moet bij mij een combo hebben van: Iets liefs en iets sensueels.

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Wanneer was je eerste post?

Oke, en wat was je eerste post?

Ooit van plan om in Gibraltar te gaan werken voor ps?

Hier kun je mijn eerste post vinden :D

Dat was 20-05-2008.

Ik denk niet dat ik ooit in Gibraltar zal gaan werken. Het lijkt me echt geweldig om te doen en het land/klimaat de collega's, dat gaat zeker het probleem niet zijn.

Echter heb ik een vriendin waarmee ik inmiddels 8 jaar samen ben en zij heeft net haar studie Nederlandse gebarentaal afgerond. Nu moet je voor de studie echter elk jaar verplicht een aantal opleidingen volgen en tolk-uren maken. Helaas is het zo dat de Nederlandse gebarentaal net als het 'gewone' Nederlands een aparte taal is. Mocht mijn vriendin dus in Gibraltar gaan tolken 'verstaan' ze haar niet.....

Wellicht dus als ze haar ontslaan of als ze ooit vreemdgaat, maar tot die tijd zit het er niet in ;) :D

Je wint morgen een ticket dat recht geeft tot deelname aan een toernooi (standaard toernooi in jouw favoriete variant met standaard payoutverdeling) met buyin x dollar, en je kan het nu uitcashen of het toernooi spelen. De skill van de deelnemers aan het toernooi stijgt navenant met de buyin.

Bij welke x cash je uit, bij welke x speel je het toernooi, en waar liggen de breekpunten waar je indifferent bent?

Bijkomende vraag: wat als de skill van de tegenstanders gelijk blijft op het niveau waar je nu meestal toernooien op speelt?

Arjon

Waar ben je echt ontzettend bang van?

Moderator
pcbeem

Moet ik dit ook doen als ik aan de 6000 posts kom? _evil:

Wat is het leukste en vervelendste aan moderaten?

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Je wint morgen een ticket dat recht geeft tot deelname aan een toernooi (standaard toernooi in jouw favoriete variant met standaard payoutverdeling) met buyin x dollar, en je kan het nu uitcashen of het toernooi spelen. De skill van de deelnemers aan het toernooi stijgt navenant met de buyin.

Bij welke x cash je uit, bij welke x speel je het toernooi, en waar liggen de breekpunten waar je indifferent bent?

Bijkomende vraag: wat als de skill van de tegenstanders gelijk blijft op het niveau waar je nu meestal toernooien op speelt?

Online ligt mijn grens denk ik op een BI van $1K, al zou ik wel proberen dan 50% van de actie te verkopen. Live zou ik tot $10K alles spelen. Dit is beide puur en alleen omdat ik zelf naw nooit het niveau zal halen om dat BRM-wise te doen.

Het spelen van zo'n toernooi zal ik dan in eerste instantie ook zien als een once-in-a-lifetime experience. De bijkomende vraag is dan ook van minder belang denk ik, gezien ik in eerste instantie puur meespeel voor de happening. Al zal ik natuurlijk wel proberen om in de voorbereiding naar het toernooi zoveel mogelijk te oefenen/spelen om een goed resultaat te behalen ;)

Oorspronkelijk gepost door almighty1984
Waar ben je echt ontzettend bang van?

Vliegen ^^, niet die beestjes maar als ik in een vliegtuig zit......

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Moet ik dit ook doen als ik aan de 6000 posts kom? _evil:

Daar kan ik nog 1737 posts over nadenken :D

Nee, dat moet je zelf weten, niets moet Peter ;)

Oorspronkelijk gepost door Leo
Wat is het leukste en vervelendste aan moderaten?

Het leukste aan moderaten: je creativiteit kwijt kunnen en meedenken.

Creativiteit kwijt kunnen: Je kunt op veel manieren antwoorden, telkens ben je op zoek naar het antwoord wat op dat moment de vraagsteller het meest zal bevallen. Zeker met het huidige team liggen we hier aardig op één lijn, maar ik heb ook weleens met ene Dustje mogen samenwerken en die was het met 99% niet eens :D

Verder is het ook leuk om backdealopdrachten te verzinnen, met de andere mods te praten over plannen, dingen die goed gaan en wat minder en hier aan te werken.

Meedenken: Als moderater sta je veel in contact met de leidinggevende personen van de community: Rene, Melvin en ook Leo met vlagen. Door de drukke werkzaamheden vragen ze ook aan ons om mee te denken met projecten, problemen en ze staan open voor feedback en kritiek. Omdat wij als mods toch redelijk dichtbij de community zijn betrokken waarderen ze onze imput. Om samen aan iets te werken wat beter en sterker aan het worden is, ja dat is echt mooi en leuk.

Het enige nadeel aan moderaten is voor mij dat er door het fanatisme vaak wat veel tijd in gaat zitten. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik dat echt zelf doe :D

Wie heeft er ooit die klap op je hoofd gegeven waardoor je nu een rare club support?

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Wie heeft er ooit die klap op je hoofd gegeven waardoor je nu een rare club support?

Ik zou willen dat ik me dat zelf kon herinneren :D

Bump! De well blijft open tot zaterdag, dus als je nog vragen hebt voor onze calimero, stel ze dan nu! :D

Nog heel ff inderdaad ;)