Skip to forum
Cafés Leeuwarden/Dr...

Meldingen
Alles wissen

Cafés Leeuwarden/Drachten

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
937 Bekeken
Samwise90

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Ik ben helaas aangewezen voor het regelen van het vriendenweekend dit jaar en we gaan naar Burgum in Frieslan ;( Zelf kom ik uit Nijmegen dus ik ben niet heeeeel bekend in die omgeving. Ik heb dan ook wat vraagjes aan mijn pokercollega's.

Het gaat om een vriendenweekend met een man of 14 van 24-27 jaar. Ik ben op zoek naar leuke kroegen/discotheken voor Leeuwarden(vrijdag) en Drachten(zaterdag). Het enige wat belangrijk is, is dat er wat te doen is. (en wel minimaal 18+).

Iemand tips?

Mijn dank is groot!

Oh en mocht je ook nog tips hebben voor taxis dan ben je helemaal een kei!

Beantwoorden
Citeren
1 reply
SWScuracao

Leeuwarden:

Als je wil gaan zuipen, disco & music kan je naar de doelensteeg, zitten verschillende (disco)clubs en buitenom heb je ook Red en Shooters- maar da's wel ballengezuip en studenten enzo daar- schijnt gezellig te zijn, maar is niet mijn ding
googlemap de doelensteeg maar, dan zie je ze allemaan staan- Red is ook 21+ club,( RED ) minder last van jongejochies/studenten + op rolafstand van station leeuwarden

Ik ben meer van de wat alternatieve rustige shit-> mukkes en gloppe (disco/muziek/cafe) googlemappen, is wat relaxter daar & coffeeshops op kruipafstand (repelsteeltje is echt wel leuk om te zitten, utoop is ook te doen maar wat te klein voor 14 en zone is een no-go)

have fun ;)

Beantwoorden
Citeren