Skip to forum
Covid-19 thread

Meldingen
Alles wissen

Covid-19 thread

231 Berichten
15 Gebruikers
35 Reactions
19.4 K Bekeken
Super Moderator
Zeezout

De kans dat die uitslag van de stemming wordt gemanipuleerd is levensgroot, want dat gebeurde ook in de VS. Hier volgen ze exact hetzelfde beleid, alsof ze een script volgen. Tot en met het bashen van 'gevaarlijke' oppositie en het dreigen met twitterbans voor een politicus die gewoon een mening heeft.

Stemmen zal ik echter zeker doen, zelfs als ik daarvoor zo'n bacterielap voor moet!

Probleem met boetes is dat je wel geld moet hebben om ze te kunnen betalen. Dat geld heb ik niet. Dat is het smerige aan dat boetesysteem. Je bent verplicht om een niet-werkende en bewezen schadelijke lap voor je luchtinlaat te houden. Daarvoor zou een principiële weigering mogelijk moeten zijn, net zoals voor vaccins. Je moet zelf vrij zijn om te kiezen of je jezelf van frisse lucht wilt voorzien of niet.

Volgens mij mag niemand je verplichten om je eigen gezondheid schade toe te brengen.

Zelf ga ik alleen bij uitzondering met zo'n slavenkap lopen, wanneer het echt niet anders kan (en dan hang ik hem nog onder mijn neus ... )

Zoveelste gevalletje 'toeval': https://www.xandernieuws.net/algemeen/australische-minister-volksgezondheid-een-dag-na-vaccinatie-in-ernstige-toestand-opgenomen/

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

Jullie hebben allemaal vrij veel inhoudelijk verstand ervan.
Ik ben wel benieuwd wat jullie dagelijkse bezigheid/werk is om hier zo veel van te weten.

Beantwoorden
Citeren
adelaar

Als je op het internet een halfuur per dag studie doet naar medische en juridische artikelen, dan heb je al een heleboel goede inhoudelijke kennis van de materie.

Daar hoef je geen Einstein voor te zijn.

Beantwoorden
Citeren
Scarrtissue

Oorspronkelijk gepost door adelaar
Als je op het internet een halfuur per dag studie doet naar medische en juridische artikelen, dan heb je al een heleboel goede inhoudelijke kennis van de materie.

Zo ben ik arts geworden, half uurtje per dag op internet. Hierna word ik piloot en daarna Einstein.

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Ik laat het hierbij. Denken staat vrij voor iedereen, maar ik ga in deze thread niet meer posten. Wie meer wil weten kan me altijd PM-en ;)

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

Zo ben ik een adelaar geworden, door elke dag een halve uur naar vogeltjes te kijken en na te doen:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Deze post heeft mijn ogen geopend, bedankt! Morgen eerste operatie in het ziekenhuis hier die ik mag doen, toen ik zei dat ik een paar weken 5 uur per dag het internet had gelezen waren ze zo onder de indruk dat ze mij direct een baan hebben aangeboden. Volgende week mag ik ook plaats nemen in het supreme court hier, dat kostte wat meer tijd, moest eerst goedgekeurd worden door de illuminati.

Wat ik me wel afvraag in het algemeen. Veel mensen spenderen heel hun leven aan 1 onderwerp en zeggen nog altijd dat ze dat niet totaal begrijpen, maar op dit forum kan iedereen in een jaartje met half uur per dag elk probleem oplossen. Zijn die mensen dan zo dom of zijn jullie zo slim? En als jullie zo slim zijn waarom lukken alle andere dingen in het leven dan niet? Al 10 jaar lang geregistreerd hier, waarschijnlijk duizenden uren in poker gestoken maar nog nooit NL10 kunnen beaten, geen goede baan hebben etc. Is heel de wereld gewoon tegen jullie?

Beantwoorden
Citeren
Scarrtissue

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

/

Is heel de wereld gewoon tegen jullie?

Vooral de illuminatie , maar dan kom je alsnog nergens.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Heeft er iemand nog wat nieuws gehoord afgelopen dinsdag tijdens het optreden van peppi en kokki?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik niet, maar dat was ook wel te verwachten.
Al was het in Leeuwarden gisteravond een gezellige bende tijdens de avondklok :f_rolleyes:

Beantwoorden
Citeren