De kans dat die uitslag van de stemming wordt gemanipuleerd is levensgroot, want dat gebeurde ook in de VS. Hier volgen ze exact hetzelfde beleid, alsof ze een script volgen. Tot en met het bashen van 'gevaarlijke' oppositie en het dreigen met twitterbans voor een politicus die gewoon een mening heeft.
Stemmen zal ik echter zeker doen, zelfs als ik daarvoor zo'n bacterielap voor moet!
Probleem met boetes is dat je wel geld moet hebben om ze te kunnen betalen. Dat geld heb ik niet. Dat is het smerige aan dat boetesysteem. Je bent verplicht om een niet-werkende en bewezen schadelijke lap voor je luchtinlaat te houden. Daarvoor zou een principiële weigering mogelijk moeten zijn, net zoals voor vaccins. Je moet zelf vrij zijn om te kiezen of je jezelf van frisse lucht wilt voorzien of niet.
Volgens mij mag niemand je verplichten om je eigen gezondheid schade toe te brengen.
Zelf ga ik alleen bij uitzondering met zo'n slavenkap lopen, wanneer het echt niet anders kan (en dan hang ik hem nog onder mijn neus ... )
Zoveelste gevalletje 'toeval': https://www.xandernieuws.net/algemeen/australische-minister-volksgezondheid-een-dag-na-vaccinatie-in-ernstige-toestand-opgenomen/