Ik ben lekker wat gedropt doordat BCC uit de lucht ging. ![]()
#bluemonday.
Ik heb ook een deel van een Ethereum gekocht. Leuk om dit in de gaten te houden. Morgen eens kijken of ik makkelijk via coinbase naar binance kan overzetten om andere kleine coins te kopen. Het leuke is dat maar 1 van je coins in de lucht schiet zoals de bitcoin gedaan heeft en je dan dik kunt cashen. Toch vind ik het niet fijn om meer dan €1000 te investeren. Zijn hier mensen die wel €10.000 of meer durven te investeren en zo ja , zijn jullie echt overtuigd wat betreft sommige coins?
Bitcoin zakt onder de 10.000 dollar
De prijs van de bitcoin is voor het
eerst sinds november onder de 10.000
dollar gezakt.Al twee dagen op rij
dalen de koersen van verschillende
cryptomunten.In twee dagen tijd is de koers van de
bitcoin met zo'n 30 procent gedaald,
meldt Coinmarketcap.In december ging de
waarde nog richting de 20.000 dollar.Prijsschommelingen zijn gewoon bij
digitale munten,maar nu gaat de koers
erg hard naar beneden.Er worden diverse
oorzaken genoemd.Zo dreigen China en
Zuid-Korea al langer om de handel in
cryptomunten in te perken.Ook Frankrijk
wil meer regulering van de munten.
nos.nl
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik heb er inmiddels meer dan 10k in zitten, en ja ik geloof er echt in![]()
Hahaha, dat is een mooi bedrag ondertussen.
Hopen dat hij de stijgende lijn van de afgelopen 12 uur kan vasthouden
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
We zullen het zien, want Bitcoin is dan wel weer in korte tijd extreem gedaald.
Redelijk logisch ook als je meer dan duizenden procenten in jaren stijgt
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik heb ook een deel van een Ethereum gekocht. Leuk om dit in de gaten te houden. Morgen eens kijken of ik makkelijk via coinbase naar binance kan overzetten om andere kleine coins te kopen. Het leuke is dat maar 1 van je coins in de lucht schiet zoals de bitcoin gedaan heeft en je dan dik kunt cashen. Toch vind ik het niet fijn om meer dan €1000 te investeren. Zijn hier mensen die wel €10.000 of meer durven te investeren en zo ja , zijn jullie echt overtuigd wat betreft sommige coins?
Ligt er net aan hoeveel 10k van je networth is... Als 't al je spaargeld is ben je gewoon dom bezig.
Lees nu bijvoorbeeld ook her en der dat sommige levens helemaal verpest zijn nu Bitconnect uit de lucht is, imo eigen schuld dikke bult.
Ik heb er ook een aanzienlijk bedrag in zitten, maar zeker niet al mijn spaargeld. Als het helemaal in zou storten, waar ik overigens absoluut niet van uit ga, dan eet ik er geen boterham minder om. Degenen die al hun spaargeld er in duwen, zijn inderdaad niet erg slim bezig. Gewoon alleen geld er in duwen dat je kan missen, mocht het fout gaan.:D
Ik kan t missen en bovendien ben ik zelf nog student en als ik t allemaal verlies so what? Wat is 10-20k op een mensenleven als je 21 jaar bent ![]()
Over bitconnect gesproken kan ik je niet anders als gelijk geven. Meeste hiervan is overigens ook van poker, met geld maak je meer geld
10-20k is wat meeste studentjes niet op hun rekening hebben :p, heck meeste werkende mensen niet eens.
Weet wel dat ik volgende januari heel wat geld klaar zet om in crypto te steken, geloof dat ieder jaar januari een grote dip nog heeft gehad. Had nu verder niks beschikbaar door dikke downer met poker.
Oorspronkelijk gepost door Varune
10-20k is wat meeste studentjes niet op hun rekening hebben :p, heck meeste werkende mensen niet eens.Weet wel dat ik volgende januari heel wat geld klaar zet om in crypto te steken, geloof dat ieder jaar januari een grote dip nog heeft gehad. Had nu verder niks beschikbaar door dikke downer met poker.
![]()
Haha nee klopt, maar de meeste studentjes spelen ook niet poker op het niveau wat ik doe (met alle respect & probeer niet te zeggen dat ik een of ander beast ben) + heel weinig studenten naar wat ik hoor sparen niet zo goed als ik
Zo zie je maar wat poker voor mogelijkheden kan geven
En ja wat jij zegt inderdaad. Volgend jaar eind Dec ga ik alles even uitcashen / omzetten en dan na de dip in Januari er weer vol tegen op!
Afgezien daarvan maak je vaak als student ook een beste studieschuld en dat zou mooi zijn als je dat zoveel mogelijk kunt beperken.
Afgezien daarvan maak je vaak als student ook een beste studieschuld en dat zou mooi zijn als je dat zoveel mogelijk kunt beperken.
Ik heb 0 studieschulden
Afgezien daarvan maak je vaak als student ook een beste studieschuld en dat zou mooi zijn als je dat zoveel mogelijk kunt beperken.Ik heb 0 studieschulden
Gaat ook moeilijk zonder studie.
Ik had, als ik de tijd kon terugdraaien, in ieder geval tegen mezelf gezegd dat ik max bij moest gaan lenen.
Dan heb je als dit soort situaties zich voordoen met crypto en andere investeringsmogelijkheden tenminste een bult geld om te gebruiken. En dus veel makkelijker
dat je er een lifechanging bedrag uiteindelijk uit sleept. Die studieschuld mag je toch superlang over doen om terug te betalen.
Oorspronkelijk gepost door Varune
Afgezien daarvan maak je vaak als student ook een beste studieschuld en dat zou mooi zijn als je dat zoveel mogelijk kunt beperken.Ik heb 0 studieschulden
Gaat ook moeilijk zonder studie.
![]()
Ik studeer wel hoor
Ik heb dat wat in de vorige post staat ook gedaan, zo ongeveer 5k mee begonnen om te lenen en na mijn profits in crypte heb ik de 5k gehouden en de andere 5k terugbetaald. Imo doet elk nadenkend mens dit![]()
Dat is dan in ieder geval verstandig, want zelfs al mag je er heel lang over doen.
Als je het niet zou aflossen kun je vaak geen hypotheek krijgen.
Heb je nog tips Jordy qua aantrekkelijke muntjes?
Heb je nog tips Jordy qua aantrekkelijke muntjes?
Zit zelf diep in digibyte storm en neo en daarnaast nog een paar alts