Ga naar het forum
Pokerende paarden

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerende paarden

14 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
2,624 Weergaven

Ik wilde graag even een gedachte delen over de overeenkomsten tussen poker en paarden:

Poker kun je vergelijken met paarden. Kijk het liefst lopen alle paarden bij elkaar, dat heb je ook bij je chips, die wil je ook bij elkaar houden.
Sterker nog je wilt er steeds meer hebben, paarden hebben ook de neiging hun kudde te vergroten.

Op zich kun je de eigenaar van de paarden vergelijken met de dealer. Die moet voeren om het paard/de pokersspeler in leven te houden. En bij beter biks kunnen ze harder rennen, maar ze moeten het nog wel zelf doen. Dat heb je ook met poker, je moet je handen/biks op waarde schatten wil je succesvol zijn in een game.

Graag zou ik jullie visie over de paardengedachte horen!

13 reacties
Jayrikh

Een eerste reactie van mij op een dergelijk stuk roept eigenlijk een vraag op..

'Wat heeft gij gerookt?'

LOL , dit slaat echt alles :P

Goed verhaal!

Varune

Dus als je een Dealer biks voert, gaat die sneller dealen? ?(

mvd1978

Aparte vergelijking, dat moge duidelijk zijn. Zijn Paardenrennen vergelijkbaar met Rush Poker?

didyouexpect

Uit eigen ervaring spreek ik dat poker vergelijken met andere activiteiten duidt op verslaving en afhankelijkheid.

Dus zet de computer uit, geniet van de zomer, en ga sporten

De laatste keer dat ik een domme vergelijking had gemaakt was toen ik aan het basketballen was. ,, Ik ga allin met pocket azen!! '' en gooide de bal van de 3 puntenlijn, als ik dan mis spreek ik lachend ,, k**k*r Heej! zure suckout! ''

OF

Je kan poker ook vergelijken met TV kijken!! Stel er is niks op TV ( vergelijk het met een saai toernooi ) dan begin je willekeurig en snel te zappen ( RUSH!)

mongol jongen

Poker en donkeys.. ezels en paarden who the fuck cares?

raymond20001

Deze post is 21 keer bewerkt, voor het laatst door didyouexpect: Vandaag, 13:56.

waarmee kun je dit dan mee vergelijken??

joyceenbob

cool story bro!

LiquidCity
Lamapalooza

Succesful troll is succesful.

AmsterdamCalling

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Deze post is 21 keer bewerkt, voor het laatst door didyouexpect: Vandaag, 13:56.

hahahahaha, 21 keer

didyouexpect

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

hahahahaha, 21 keer

Hahaha, Leuk die ''wtf''-reacties. :f_biggrin:

kokkie1975