ze gebruiken niet heel veel heup in hun dans alleen een beetje pasjes
maar goed ik doe hem down.
Up noch down. Video no longer available ;(.
Aangezien hij gegarandeerd weer 'hot' gaat worden door de hommage van Daft Punk, deze klassieker uit 1978 van Giorgio Moroder.
Zal ik best eens gezegd hebben :P, dat honky-tonk dansje was toch geen Led Zeppelin? Zo ja doe ik hem nog steeds down
ik snap dat ze door blues en gewoon amerikaanse roots muziek beinvloed zijn, maar dat wil niet zeggen dat alle country goed is.
Ik doe old dirty bastard wel up
Honky-tonk women ![]()
toch moeilijk om niet een beetje warm te worden van deze jonge Mick Jagger
Dat was toch echt led zeppelin.
Niet album materiaal ofzo, maar toch. ![]()
Het is mijn muziek ook niet trouwens.
Moet je wel een nieuwe posten, trut:P 15 seconde wachten, daarna echt lekker! Edit 42 secs.
down, ik hou gewoon eigenlijk zeer zelden van elektronische muziek, hoewel dit misschien wel een goed nummer is in het genre..
Up, ergens doet het me een beetje aan afrikaanse muziek denken... Die 'zingende boom' tilt me wel
echt een kutkop
en die stem ook niet ideaal, maar verder toch zeker goed genoeg voor een up...
Edit: vind deze toch leuker dan Lou Reed solo
Dat hoor je goed.
"A rare studio outtake recorded in Nov 1969. This is basically an electrified version of Bron-Y-Aur Stomp. A must listen for any Zeppelin or Bonham fan."
Klassiek... sorry down..(only on very rare occasions).
accoustic version of DMB: Dancing nancies.
een kleine up
Omdat Milk van Moderat nog nergens online staat (op youtube) maar de nieuwe Editors. Vindt hem zelf minder dan het oude materiaal maar is zeker nog wel een degelijk nummer:
Altijd up. Faithless blijft geweldig. Nu een nummer wat echt mesmerising was toen Porcelain Raft live speelde tijdens London Calling (een dik jaar geleden).