Oorspronkelijk gepost door HannesNL
@Omnybike: Hmm, misschien is racisme de foute woordkeuze. In ieder geval discriminerend.
zolang er geloof is in de wereld zullen oorlogen blijven voorkomen.
als iedereen gewoon zijn gezond verstand zou gebruiken en dit ook lijdend zou zijn ipv religie zouden er denk ik geen oorlogen voorkomen.
Ik zie dit als discriminerend. Ik probeer te reflecteren. Mijn intenties zijn niet om jouw naar beneden te halen. Wellicht laat dit iets aan je zien, waardoor je in de toekomst wat liefdevoller bent, dat is mijn intentie.
@Frietje: Ja ik ben dol op het werk van Jacque Fresco. Voor degenen die geinteresseerd raken, www.thevenusproject.com Ik kan me niet altijd in zijn persona vinden, maar de intenties en zijn werk zijn prachtig.
Ik noem zelf muziek altijd de taal van liefde
Net als jij houd ik meer van positieve muziek.
@Kastanje: Wow man! Goed om te horen dat je in ieder geval bezig bent met jezelf! Ik heb zelf heel wat videos bekeken van AJ Miller en ik ben dol op zijn werk. Je zal daar vast heel veel goeds aan hebben! Daarnaast kan ik je eventueel Bentinho Massaro aanraden om te kijken, zijn energie is aanstekelijk 
Ik deel jouw 'walging' enigszins, ik walg er niet van maar het zijn geen fijne emoties die mij nog wringen. Maar ik wens bij lange na niet dat iemand sterft, sterker nog, ik wens dat niemand sterft en iedereen bij zinnen komt. Zo'n gedachte zou bij mij nooit binnenkomen, vanwaar de suggestie dat er bij jouw nog een blessure zit dat je nog niet hebt weggewerkt.
@Farmarchist: Het is inderdaad triest als je zo door het leven gaat. Echter triester vind ik het als je erom kan lachen en dergelijke mensen mocked. Hoe je het ook schrijft
Als ik kan kiezen zou ik liever Kastanje om me hebben dan jij.
Op welke stake zit ik....?
@Caroline: Jij vind heel veel
Let it beeeeeee! Leven is ook veel gemakkelijker als je niet zoveel vind. 
@Duke: Tegenwoordig hebben men zoveel problemen dat ze zo gemakkelijk als een kind gemanipuleerd kunnen worden. Bang om je gevoelens te tonen, bang voor angst, bang voor geen controle, ga zo maar door, iedereen met een dergelijke angst is gemakkelijk te manipuleren. Zo zie ik trouwens alle mensen. Iedereen heeft angsten. Maar inderdaad een kind heeft amper kunnen leren hoe je vrije wil kunt uitoefenen en een volwassene meer.
Ik zie daarom mass media, die onder de handen zijn van alle grote bedrijven in de wereld ( http://www.newscientist.com/article/mg21228354.500-revealed--the-capitalist-network-that-runs-the-world.html#.UoPCCPmtlrY ), die buitengewoon veel invloed op de politiek hebben als hoofdverantwoordelijke voor de oorlogen. Ik vind dat elk persoon die meevecht in de oorlog ook een grote verantwoordelijkheid hebben en ieder persoon die de waarheid probeert te negeren vind ik ook verantwoordelijk.
@Michel: Ik vind het raar dat je je verantwoordelijk voelt voor een internetconversatie, ik denk niet dat enige interferentie nodig is. Dat jij een dergelijke mening hebt is oke, maar het zou storend voor mij en andere zijn die geinteresseerd zijn om dit wel te lezen. Je hebt een vrije keuze om de posts te negeren. Zo heb ik heel wat posts genegeerd, eroverheen gelezen, omdat zij niks anders doen dan oppervlakkige, liefdeloze en onzinnige dingen posten.
Ik vind dit eenmaal een prettig forum om terug te komen. Ik weet hoe het werkt en ik ken veel posters. Als je je zo geconfronteerd voelt, telkens als je dergelijke topics leest, wil ik je suggesteren om dit topic zelf niet te openen en/of de reden in jezelf zoeken waarom je het zo confronterend vind?
@rest: Jullie hebben geeneens een idee hoe dergelijke ziekten, gemanifesteerde situaties, zoals Kastanje beleeft tot stand komen. Als jullie dat wel wisten, hadden jullie wel anders gereageerd. Doe alstublieft niet alsof jij beter bent dan de ander, want hmm, ik vind het eigenlijk bijna cynisch hoeveel onbewustheid er afspat in veel van jullie opmerkingen. Ik zou jullie suggesteren jullie oogkleppen af te doen, maar dat zal dan helaas voor jullie ego betekenen dat deze flink gaat creperen. Aangezien jullie diep in de duisternis, bedolven onder de invloed van de ego zitten betwijfel ik vooruitgang. Maargoed, wellicht plant ik een zaadje die enigszins effect heeft in de toekomst, of nu!? Wie weet
Echt gozer wat is je probleem? Dat je zelf het licht hebt gezien en dat de wereld 1 grote roze wolk is hartstikke mooi voor je maar ga aub niet lopen verkondigen dat de manier waarop jij tegen het leven kijkt beter is dan van anderen. En onbewustheid van onze opmerkingen? Het gaat over beschermengelen lol.