Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] War

130 Berichten
37 Gebruikers
0 Reacties
14.9 K Weergaven
Kidd0Beatrix

Ik ben geen pot. Daarom hang ik hier rond bij al die jonge mannen. Duhu

En het is geen landje. Het is een land. Een heel groot land. Zelfs na verlies van de oorlog het grootste land van Europa :D

En je bent echt zo ondankbaar. Ik heb het al vaker gezegd. Je hebt hier jarenlang gratis mogen logeren.
Je mocht hier zelfs douchen en hebt het na kunnen vertellen. Echt, meer vredelievend kan een volk niet zijn als wij tegenwoordig zijn.

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
Ik ben geen pot. Daarom hang ik hier rond bij al die jonge mannen. Duhu

En het is geen landje. Het is een land. Een heel groot land. Zelfs na verlies van de oorlog het grootste land van Europa :D

En je bent echt zo ondankbaar. Ik heb het al vaker gezegd. Je hebt hier jarenlang gratis mogen logeren.
Je mocht hier zelfs douchen en hebt het na kunnen vertellen. Echt, meer vredelievend kan een volk niet zijn als wij tegenwoordig zijn.

Ja, ik baal er ook van dat ze die muur omgetrokken hebben. Van mij had ie zelfs om heel duitsland mogen staan. Gaat gegarandeerd weer een keer fout. :D

Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Denk je echt dat er iemand deze wall met random shit van een zot gaat lezen?

edit: oude* zot

Alles goed en wel. Maar wat is er mis met oud. :evil:

Samwise90

Oorspronkelijk gepost door HannesNL
@Omnybike: Hmm, misschien is racisme de foute woordkeuze. In ieder geval discriminerend.

zolang er geloof is in de wereld zullen oorlogen blijven voorkomen.

als iedereen gewoon zijn gezond verstand zou gebruiken en dit ook lijdend zou zijn ipv religie zouden er denk ik geen oorlogen voorkomen.

Ik zie dit als discriminerend. Ik probeer te reflecteren. Mijn intenties zijn niet om jouw naar beneden te halen. Wellicht laat dit iets aan je zien, waardoor je in de toekomst wat liefdevoller bent, dat is mijn intentie.

@Frietje: Ja ik ben dol op het werk van Jacque Fresco. Voor degenen die geinteresseerd raken, www.thevenusproject.com Ik kan me niet altijd in zijn persona vinden, maar de intenties en zijn werk zijn prachtig.
Ik noem zelf muziek altijd de taal van liefde :) Net als jij houd ik meer van positieve muziek.

@Kastanje: Wow man! Goed om te horen dat je in ieder geval bezig bent met jezelf! Ik heb zelf heel wat videos bekeken van AJ Miller en ik ben dol op zijn werk. Je zal daar vast heel veel goeds aan hebben! Daarnaast kan ik je eventueel Bentinho Massaro aanraden om te kijken, zijn energie is aanstekelijk ;)
Ik deel jouw 'walging' enigszins, ik walg er niet van maar het zijn geen fijne emoties die mij nog wringen. Maar ik wens bij lange na niet dat iemand sterft, sterker nog, ik wens dat niemand sterft en iedereen bij zinnen komt. Zo'n gedachte zou bij mij nooit binnenkomen, vanwaar de suggestie dat er bij jouw nog een blessure zit dat je nog niet hebt weggewerkt.

@Farmarchist: Het is inderdaad triest als je zo door het leven gaat. Echter triester vind ik het als je erom kan lachen en dergelijke mensen mocked. Hoe je het ook schrijft :P Als ik kan kiezen zou ik liever Kastanje om me hebben dan jij.
Op welke stake zit ik....?

@Caroline: Jij vind heel veel :P Let it beeeeeee! Leven is ook veel gemakkelijker als je niet zoveel vind. ;)

@Duke: Tegenwoordig hebben men zoveel problemen dat ze zo gemakkelijk als een kind gemanipuleerd kunnen worden. Bang om je gevoelens te tonen, bang voor angst, bang voor geen controle, ga zo maar door, iedereen met een dergelijke angst is gemakkelijk te manipuleren. Zo zie ik trouwens alle mensen. Iedereen heeft angsten. Maar inderdaad een kind heeft amper kunnen leren hoe je vrije wil kunt uitoefenen en een volwassene meer.

Ik zie daarom mass media, die onder de handen zijn van alle grote bedrijven in de wereld ( http://www.newscientist.com/article/mg21228354.500-revealed--the-capitalist-network-that-runs-the-world.html#.UoPCCPmtlrY ), die buitengewoon veel invloed op de politiek hebben als hoofdverantwoordelijke voor de oorlogen. Ik vind dat elk persoon die meevecht in de oorlog ook een grote verantwoordelijkheid hebben en ieder persoon die de waarheid probeert te negeren vind ik ook verantwoordelijk.

@Michel: Ik vind het raar dat je je verantwoordelijk voelt voor een internetconversatie, ik denk niet dat enige interferentie nodig is. Dat jij een dergelijke mening hebt is oke, maar het zou storend voor mij en andere zijn die geinteresseerd zijn om dit wel te lezen. Je hebt een vrije keuze om de posts te negeren. Zo heb ik heel wat posts genegeerd, eroverheen gelezen, omdat zij niks anders doen dan oppervlakkige, liefdeloze en onzinnige dingen posten.

Ik vind dit eenmaal een prettig forum om terug te komen. Ik weet hoe het werkt en ik ken veel posters. Als je je zo geconfronteerd voelt, telkens als je dergelijke topics leest, wil ik je suggesteren om dit topic zelf niet te openen en/of de reden in jezelf zoeken waarom je het zo confronterend vind?

@rest: Jullie hebben geeneens een idee hoe dergelijke ziekten, gemanifesteerde situaties, zoals Kastanje beleeft tot stand komen. Als jullie dat wel wisten, hadden jullie wel anders gereageerd. Doe alstublieft niet alsof jij beter bent dan de ander, want hmm, ik vind het eigenlijk bijna cynisch hoeveel onbewustheid er afspat in veel van jullie opmerkingen. Ik zou jullie suggesteren jullie oogkleppen af te doen, maar dat zal dan helaas voor jullie ego betekenen dat deze flink gaat creperen. Aangezien jullie diep in de duisternis, bedolven onder de invloed van de ego zitten betwijfel ik vooruitgang. Maargoed, wellicht plant ik een zaadje die enigszins effect heeft in de toekomst, of nu!? Wie weet :)

Echt gozer wat is je probleem? Dat je zelf het licht hebt gezien en dat de wereld 1 grote roze wolk is hartstikke mooi voor je maar ga aub niet lopen verkondigen dat de manier waarop jij tegen het leven kijkt beter is dan van anderen. En onbewustheid van onze opmerkingen? Het gaat over beschermengelen lol.

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
je zal btw maar moderator zijn en dit soort topics verplicht moeten doorlezen om te kijken of er niemand beledigt wordt :D

huphup marc! aan het werk :D

Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door kastanje57

@kiddoo, ik heb het nergens over een gruwelijke dood toewensen gehad.
Ik gun niemand een gruwelijke dood, zelfs m'n ergste vijanden niet.
Het is niet ok wanneer je mijn woorden bij herhaling blijft verdraaien.
Dit is nl. de tweede keer dat je mij dat verwijt maakt.
De eerste keer heb ik het er maar bij gelaten maar nu gaat dat me te ver.

Hoe denk jij dan dat mensen sterven in oorlogen? Dat ze weggedragen worden door engeltjes? Nee, die mensen lijden en sterven over het algemeen een gruwelijke dood.

Verder snap ik echt niet wat je hier doet. Je zegt zelf dat je geen onderdeel van dit pokerforum wilt zijn, alleen hier in small talk komt.

Ik snap ook niet dat de moderators die het zo belangrijk vinden dat de sfeer hier goed is het je toestaan. Dat je je nergens mee bemoeit, alleen als er dit soort discussies zijn, doe je mee. Verder zie ik je nooit ergens waar het over poker gaat.

kastanje57

@Kiddoo
Nogmaals, ik heb nergens geschreven dat ik 6,5 miljard mensen een gruwelijke dood wil injagen en ik heb het ook niet over 6,5 miljard oorlogsdoden gehad.
Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen.

Voor de zoveelste keer, pokeren is louter hobby en tijdverdrijf. Ik voel niet meer de behoefte om over pokeren of pokerhanden te gaan zeveren. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in pokeren als geldmaakmachine. Ik ben niet geïnteresseerd in hoeveel iemand met pokeren verdiend.
Daarnaast zijn er zoveel aanvallen op mijn persoon gericht dat ik ook niet de behoefte voel om sociaal met onvolwassen overjarige pubers om te gaan.

Het enige waar ik al een paar jaar op wacht hier, is een pokerwedstrijd tussen de community leden hier. Wanneer men eindelijk zover is dat dit van de grond komt, ben ik van de partij en zal ik me gewoon, normaal sociaal en netjes gedragen. Alleen dan vind ik het leuk om "life" met anderen kennis te maken.
Dan hoor je me niet over God, engelen en wat dan ook zeuren. Dan kom ik om te pokeren!

Ik kom hier in dit deel van het forum omdat ik daar m'n mening kwijt kan en zolang ik niemand persoonlijk beledig, heeft geen enkele mod een reden om mij te bannen.
Daarnaast zorg ik er zorgvuldig voor dat ik de silver status behoud omdat daar in het verleden ook al opmerkingen over zijn gemaakt.

Jouw houding tegenover mij getuigt van een grote mate van intolerantie.
Je hoeft niet op mij te reageren, dat vraagt niemand van je.
Wanneer je dan toch de behoefte voelt om een reactie te geven;
Laat dan jezelf in je reacties zien als een volwassen vrouw ipv een puberale blèrmoel.
Je bent overigens niet de eerste die probeert af te dwingen dat ik gebanned word, dat hebben anderen een tijdje geleden ook al geprobeerd.
Zonder succes overigens.
Tenslotte, er wordt door de mods telkens opnieuw gevraagd om on-topic te blijven en dat is wat ik zelf ook graag wil.
Door al die persoonlijke aanvallen wordt het me feitelijk onmogelijk gemaakt om inderdaad on-topic te blijven reageren.

Ik realiseer me hierbij tevens dat ik ook niet mezelf telkens hoef te verdedigen.
Echter, wanneer mijn woorden bewust verdraaid worden, meen ik dat toch recht te moeten zeggen.
Ik hoop dat we vanaf nu wel on-topic kunnen blijven en op een volwassen manier met elkaar om kunnen gaan.
Meningen verschillen nu eenmaal, dat heeft een ieder maar gewoon te accepteren.

divvie

Dacht et niet, Job!

dat writing-style

nick1237

Wat grappig allemaal.
Is dit de forumversie van 'Praatjesmakers'.

divvie

Farma werkt niet mee want zn brains zitten weer eens in zn aars ;(

Jouw houding tegenover mij getuigt van een grote mate van intolerantie.

Lamapalooza

Frankrijk, Spanje en Zweden zijn groter dan Duitsland. Just sayin.

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door nick1237
Wat grappig allemaal.
Is dit de forumversie van 'Praatjesmakers'.

Niet on topic!!!!
Dit verdient een ban!

Jammer nick, je leek me een vriendelijke jongen voor de rest. :(

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Frankrijk, Spanje en Zweden zijn groter dan Duitsland. Just sayin.

Laat maar, dat mens leeft ook in een "droomwereld". Die is ook niet meer te redden.... :D

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

LOL :D

90 per uur zonder gordel tegen een muur en jij gaat de volgende dag naar huis, ja hoor genoeg internet voor vandaag

caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Hicyy
90 per uur zonder gordel tegen een muur en jij gaat de volgende dag naar huis, ja hoor genoeg internet voor vandaag

Noem jij kastanje een leugenaar misschien?

ONRESPECTVOL! BAN!!!!

Varune

Dat verhaal van 90km per uur tegen een muur aanrijden kan zo van 4chan komen, nog beetje tweaken en hij is perfect.

Verder, kastanje, 7dec is er een community event, daar wordt vast ook wel tussendoor een kaartje gelegd, dus dan kan je tegen je mede forumleden pokeren onder het genot van een ziljoen bier!.